Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.254
5.610
Gayle is trouwens afgevallen voor Mad Cool dus mogelijk hebben we hier ook een cancel.

Denk dat ze gewoon bij Pink blijft
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.501
2.017
Hier lekken toch zelden dingen uit he? Bij pukkelpop hints en rebussen maar Werchter. Of iedereen die de namen al gezien heeft is in een hoekje weggedoken, kan ook natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: jimmywe

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
853
1.095
Rebusje of raadsels zou ik wel leuk vinden! Iemand met inside info die er zo elk uurtje tot de aankondiging één wil droppen? 🤭
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.370
9.104
Wat we mogen verwachten:

Donderdag: 2 Main, 1 Barn, 3 KluB C, 5 Slope
Vrijdag: 2 Main, 1 Barn, 1 KluB C, 3 Slope
Zaterdag: 1 Main, 2 Barn, 2 KluB C, 5 Slope
Zondag: 2 Main, 1 Barn, 2 KluB C, 2 Slope.

35 stuks.
De helft zijn de gewoon Slope naampjes. Heel stiekem kijk ik nog meer uit naar het bijbehorende blokkenschema. #greedymuch
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.245
1.788
Tot spijt van wie het benijd denk ik dat we Måneskin na hun passage in Vorst nu echt wel kunnen noteren als toekomstige headliner. Ik zou niet verrast zijn als die volgend jaar een avond afsluiten.

 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.370
9.104
Denk je dat we de timetable er onmiddelijk gaan bijkrijgen?
Lijkt me best aannemelijk toch? Als de lineup compleet is kunnen ze die ook gewoon delen.

Vorig jaar deelden ze samen met de laatste namen (en de volledige poster) in ieder geval ook meteen de timetable. Zou een beetje raar zijn om dat nog achter te houden, aangezien alles vast ligt.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.370
9.104
Tot spijt van wie het benijd denk ik dat we Måneskin na hun passage in Vorst nu echt wel kunnen noteren als toekomstige headliner. Ik zou niet verrast zijn als die volgend jaar een avond afsluiten.

We gingen er een mooie dag van maken @parelconfituur . Dit zijn zorgen voor morgen.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.254
5.610
Lijkt me best aannemelijk toch? Als de lineup compleet is kunnen ze die ook gewoon delen.

Vorig jaar deelden ze samen met de laatste namen (en de volledige poster) in ieder geval ook meteen de timetable. Zou een beetje raar zijn om dat nog achter te houden, aangezien alles vast ligt.
Soms geven bepaalde acts daarvoor geen clearance. Bvb in 2014 was door 1 bepaalde act.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.273
2.603
Tot spijt van wie het benijd denk ik dat we Måneskin na hun passage in Vorst nu echt wel kunnen noteren als toekomstige headliner. Ik zou niet verrast zijn als die volgend jaar een avond afsluiten.

De reviews in Nederland waren wat minder goed
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken