Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.431
3.472
Ja dat is wel een spijtige.

Mumford en Janelle waren dus de twee overgebleven headliners.
Dat vraagteken op de zaterdag stond eerst tussen RHCP en Liam. Die naam is weggevallen en nu onder Liam dus Janelle. Benieuwd wie die weggevallen naam is geweest.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.383
9.132
Dat vraagteken op de zaterdag stond eerst tussen RHCP en Liam. Die naam is weggevallen en nu onder Liam dus Janelle. Benieuwd wie die weggevallen naam is geweest.
Je ziet wel een beetje aan hun lineup dat ze hebben zitten krabben ja. Maar uiteindelijk is dit niet zo'n héél slechte poster geworden.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.199
1.232
The Offspring mag ik wel, al sinds mijn tienerjaren :)

Vorst Nationaal in mei hebben ze alleszins uitverkocht.

Ze kunnen natuurlijk op vrijwel elk festival in België staan. Maar dat kan je van Iggy Pop ook zeggen.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.379
4.349
Janelle horror? Nou dat was 1 van de hoogtepunten een paar jaar geleden.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.383
9.132
The Offspring mag ik wel, al sinds mijn tienerjaren :)

Vorst Nationaal in mei hebben ze alleszins uitverkocht.

Ze kunnen natuurlijk op vrijwel elk festival in België staan. Maar dat kan je van Iggy Pop ook zeggen.
Wel grappig dat de Offspring in Spanje 3 festivals aandoet. Cruïlla, Benicassim en nu dus Mad Cool. Ze zijn fan in Spanje.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.307
4.481
Van mij mag er in ieder geval nog wel wat stevige rock, punk of metal bij. The offspring was de laatste keer niet goed, maar wel een feestje. Mag van mij zo erbij.
 
  • Leuk
Waarderingen: LIBOH en theblackmadness

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.783
4.893
Van mij mag er in ieder geval nog wel wat stevige rock, punk of metal bij. The offspring was de laatste keer niet goed, maar wel een feestje. Mag van mij zo erbij.
Op Graspop klonk het goed vorig jaar via de livestream weliswaar. Dus als ze dat doortrekken, kijk ik er naar uit
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.494
8.162
Van mij mag er in ieder geval nog wel wat stevige rock, punk of metal bij. The offspring was de laatste keer niet goed, maar wel een feestje. Mag van mij zo erbij.
Speelden echt heel strak op graspop afgelopen jaar, veel beter dan verwacht. Niets op aan te merken
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.273
2.603
Mensen die niet tevreden zijn met de Mad Cool poster moeten naar mijn mening even achter de oren krabben. Dat is een van de sterkste posters van 2023 festivals so far. De Amerikanen zouden smullen van een poster zoals deze.

Is het de beste poster van Mad cool ooit ? Zeker niet! Is het goed voor dit jaar? Ja heel goed!
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.783
4.893
Mensen die niet tevreden zijn met de Mad Cool poster moeten naar mijn mening even achter de oren krabben. Dat is een van de sterkste posters van 2023 festivals so far. De Amerikanen zouden smullen van een poster zoals deze.

Is het de beste poster van Mad cool ooit ? Zeker niet! Is het goed voor dit jaar? Ja heel goed!
De grootste ruk bijeengezwierd met hier en daar een verdwaalde parel
 

swissepfan

Support act
7 dec 2022
777
606
Primal Scream springt er voor mij wel uit op Mad Cool. Screamadelica live in de Barn zou wel eens geniaal kunnen zijn.
 
  • Geweldig
Waarderingen: mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken