Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
893
1.131
Ik verwacht alsnog The National, ook al lijkt dat hier op het forum wat gaan liggen. Verder hoop ik op nog wat verrassingen en hopelijk meteen timetable inderdaad!
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.808
4.936
Zouden er niet nog een paar iets grotere namen tussen zitten zoals bvb George Ezra, Ghost, Lizzo, Tool, ... ? (ik bedoel echt voorbeelden van grootte, niet per se die groepen)
Grootte george ezra kan, de rest zijn echter main stage namen minstens 3e grootste van de dag. Die zijn bezet
 

Chiefs

Gouden Tip
25 nov 2021
301
431
Ik vermoed ook Mayorga aangezien zij enkele dagen geleden lieten weten met 'fijn nieuws' te komen.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.808
4.936
De reacties op het bericht zijn echt lachwekkend; Foo Fighters, Blur (en nog veel andere grote (en vaak volledig onwaarschijnlijk) namen)
dan kan je enkel teleurgesteld worden natuurlijk
 

jova

Playlistbediener
24 jan 2018
33
53
Dus ik verwacht morgen echt wel een degelijk pakketje:

Onder het motto dromen mag (maar ook onder het motto als er veel van dit lijstje staan ga ik balen met mijn dagkaart:
Pavement, Porcupine Tree, Incubus, Caroline Polachek, Blondie, Wet Leg, Thundercat, Sylvan Esso, Brutus, dirk, Yard Act, Genesis Owusu

Maar best bereiden we ons voor op iets als: Kasabian, George Ezra, Mika, Gang Of Youths, Xink, Ramkot, Los Bitchos, Hang Youth, The Amazons
Laat maar komen die Pavement , Porcupine Tree , Incubus , Brutus en uit dat ander lijstje zijn groepen als Kasabian , Amazons en Ramkot zeker niet mis .
 
  • Leuk
Waarderingen: Wout_VS en LIBOH

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.674
4.998
Headliner Alcatraz.
juni en augustus zijn 2 compleet verschillende segmenten van de zomer natuurlijk. niet ongehoord dat een band in beide segmenten in hetzelfde land speelt, zeker als je weet dat ze op beide touren en in de buurt zijn. ik geef het maar mee dat de timing redelijk toevallig is
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.203
1.250
Toch wordt Electric Callboy niet evident, de vrijdag van Werchter in Zwitserland (OpenAir St. Gallen) en de zondag van Werchter in Finland (Tuska Festival).

Toch is het niet onmogelijk ... Ze doen bv. ook Copenhell in Denemarken op 14 juni, Hellfest in Frankrijk op 15 juni en Pinkpop in Nederland op 16 juni.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.397
9.156
Stubru die plots Caroline Polachek in de picture zet. Mooi op tijd voor een RW aankondiging morgen.
Caroline Polacheck en Rina Sawayama in je laatste pakketje zou echt geweldig zijn. Maar durf nergens meer op te hopen;
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken