Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.421
653
Hij zei wel specifiek friday headliner.
Ik verwacht wel nog een co-headliner op vrijdag, aangezien de Peppers bij de vorige 2 passages ook telkens in een co-constructie zaten.

Guns and roses lijkt me? Vermits we ze nog verwachten op graspop en in Nederland.
Lijkt me sterk dat die daar nog gaan opduiken. Die "hell" teaser bleek over Rina Sawayama te gaan.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Kiedis is net 60 geworden dacht ik.
Kan op vrijdag zeker nog een grote naam bij. Vorige 2 passages stonden ze 1 x voor Editors en 1 x na The Killers. Dat zijn (of waren) beiden toch ook headliners in BE. Iets genre The Strokes of Blur kan dus perfect daarbij.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bato_V

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.186
1.210
Ja. Ardentes is inderdaad meer en meer het 'wegzet'festival van Werchter aan het worden. Nochtans kunnen ze die namen op Werchter goed gebruiken.
Lil Nas X en Burna Boy lijken me daar alvast een zekerheid. Lizzo grote kans denk ik.
Ik ben als Werchterganger zeer blij dat zoiets als Les Ardentes bestaat hoor. Daarom ook teleurgesteld dat iets als Vestiville nooit van grond gekomen is.

Lizzo welkom op Rock Werchter trouwens.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Kiedis is net 60 geworden dacht ik.
Kan op vrijdag zeker nog een grote naam bij. Vorige 2 passages stonden ze 1 x voor Editors en 1 x na The Killers. Dat zijn (of waren) beiden toch ook headliners in BE. Iets genre The Strokes of Blur kan dus perfect daarbij.
Alleen jammer dat Blur sowieso die dag niet kan
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Ik ben als Werchterganger zeer blij dat zoiets als Les Ardentes bestaat hoor. Daarom ook teleurgesteld dat iets als Vestiville nooit van grond gekomen is.

Lizzo welkom op Rock Werchter trouwens.
Bepaalde acts kan ik snappen, maar iets als Burna Boy bijvoorbeeld heeft nochtans de perfecte liveshow om ook op Werchter hoog te staan. Erg goeie liveband bij. Net als een Dave bijvoorbeeld. Het is met zulke hiphop acts op de main te zetten dat je misschien uw publiek wat warmer kunt krijgen voor hiphop of andere nieuwe genres. Geen troep als Polo G of The Kid Laroi of Russ of whatever
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en Yannick

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Blijf het raar vinden dat iedereen een Peppers show als zwak, energieloos e.d. beschrijft [zijn timestamps, niet allemaal dezelfde videos zoals de thumbnail laat blijken]






https://youtu.be/3T2lNY9wIpI?t=3415

https://youtu.be/3T2lNY9wIpI?t=3554


Bon, ik ga ze sowieso weer meerdere malen zien deze zomer. En ik kan jullie zeggen dat de kans enorm groot is dat minstens de helft van de setlist anders zal zijn!
Inderdaad, het is voor hun leeftijd en status gewoon nog een super energieke band met lekker afwisselende setlists. Dat imago van slechte liveband is echt achterhaald, zelfs Anthony is er weer op vooruit gegaan.

Subjectief: OOOOOOHHHHH I KNOOOWW THAT IT'S OOOOONLY GOLD 🌶️ 🔥 :love:
Hopelijk spelen ze volgend jaar dit nummer wél op Werchter! 🤞🔥
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.318
9.045
Benieuwd waar Roskilde en Opener (beide geen RHCP alleszins) mee gaan komen nog. Daar gaat nog wat fris bij zitten vermoed ik, dat we hier missen.
Billie he. Mark my words. Lollapalooza Stockholm komt in januari met de namen en daar zal Billie ook wel staan.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.777
6.523
Billie he. Mark my words. Lollapalooza Stockholm komt in januari met de namen en daar zal Billie ook wel staan.
Lijkt er vooralsnog op dat haar tour pas augustus begint. Staat ook niet op Mad Cool en daar had ze nu wel al aangekondigd kunnen worden toch?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.318
9.045
Lijkt er vooralsnog op dat haar tour pas augustus begint. Staat ook niet op Mad Cool en daar had ze nu wel al aangekondigd kunnen worden toch?
Vooralsnog wel, maar zie daar wel verandering in komen. In januari dus. Op Mad Cool ook een verdacht gat voor hun grootste headliner.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.777
6.523
Vooralsnog wel, maar zie daar wel verandering in komen. In januari dus. Op Mad Cool ook een verdacht gat voor hun grootste headliner.
Dan had Mad Cool haar toch al kunnen aankondigen? Of zou alleen Sziget vooralsnog los mogen?

RHCP + Eilish op RW lijkt me teveel van het goede. Zouden twee grote headliners zijn.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
of als laatste in de tent.
Dat zou ik zeker toejuichen!
Nieuwe show werkt het beste in het donker en een iets intiemere setting.
Alleen wel hopen dan dat ze niet te veel clashen met een van de main-namen die ik graag wil zien...

Ik snap trouwens helemaal dat veel mensen niet zitten te wachten op weer Editors, weer Muse, weer RHCP, weer QOTSA, weer AM... maar dit zijn voor mij toch wel allemaal bands die ik hoog heb staan en dus toch gewoon een line-up waar ik blij mee zou zijn (daarnaast hoop ik ook nog steeds op een verrassing zoals Blur of Billie hoor)
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Zie Roskilde ook nog wel voor iets als Blackpink gaan ofzo. Die staan dat weekend al in Londen en Roskilde durft dat wel.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken