Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

koolket

Randprogramma
28 apr 2022
115
52
Ik vraag mij af waarom iedereen hoopt op Billie op werchter, haar tour loopt duidelijk door europa in augustus en september. Ik denk echt niet dat die al begin juli in europa zal zijn.
 

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
505
571
Ik vraag mij af waarom iedereen hoopt op Billie op werchter, haar tour loopt duidelijk door europa in augustus en september. Ik denk echt niet dat die al begin juli in europa zal zijn.
Denk dat we om 14:00 met de aankondiging van mad cool een hoop meer weten
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
Ik vraag mij af waarom iedereen hoopt op Billie op werchter, haar tour loopt duidelijk door europa in augustus en september. Ik denk echt niet dat die al begin juli in europa zal zijn.

Ken lijkt daar op efestivals op te linken en die is doorgaans goed geinformeerd.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.969
8.617
Maar is er letterlijk naar buiten gekomen dat mad cool vandaag aankondigt?
Ja hoor, gisteren hebben ze aangekondigd dat we vandaag alle antwoorden krijgen.

Heb al tweets gezien dat die persconferentie bezig is dus we zullen snel nieuws hebben. Wel spannend!
 

Stoogie

Playlistbediener
2 nov 2022
40
58
Laatste headliner komt pas in januari. Ben eens benieuwd.
Doet mijn vermoedens voor AC/DC weer stijgen. Nog niet bekend dat ze weer gaan touren, wel enkele aanleidingen. Zij zullen misschien pas dan het volledige tourschema lossen.

Maar Blur zouden ze intussen toch al kunnen aankondigen, hopelijk :D
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.484
6.150
Het is wel duidelijk dat de festivals het lastig hebben de boel rond te krijgen voor 2023.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.969
8.617
Doet mijn vermoedens voor AC/DC weer stijgen. Nog niet bekend dat ze weer gaan touren, wel enkele aanleidingen. Zij zullen misschien pas dan het volledige tourschema lossen.

Maar Blur zouden ze intussen toch al kunnen aankondigen, hopelijk :D
Te groot voor festivals. En gingen die volgens die ferme geruchten niet op Mad Cool staan? 😅 Gaan we zo zien dan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken