Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
Heel betrouwbare bron op Efestivals (alles wat die zegt is eigenlijk een bevestiging) zegt dat Blur in juni in het Wembley stadion staan.

Let’s go.
Zou Albarn terug aan Van Haver gekoppeld willen worden?
Voor mij wel liever Blur als afsluiter dan voor pakweg Muse of AM, gaat niet goed uitpakken denk ik.

Muse, Stromae en Arctic Monkeys maken me niet warm om te gaan (al kan een sterke undercard mij nog altijd overtuigen, headliners zijn zeker niet alles voor mij).

Als Blur of Rage Against The Machine komt, ga ik wel al zeker die dag. Dus laat maar komen. Die laatste begin ik voor te vrezen.
Hopen op een combo Blur + QOTSA of Blur + Kendrick.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Volgens die insider is het niet in juni, maar juli dat ze spelen in Welbley.

Oke, deze wordt instant die ene naam die ik echt moet zien in 2023.

• Leuk
Waarderingen: Vicarious en Joslittel
Meteen aanleiding om 'Parklive' nog eens op te zetten, fantastisch live-album van Blur!

Inderdaad, de goede relatie tussen Albarn en Werchter (Damon solo, Gorillaz, Blur, The Good, the Bad and the Queen) moet er toch voor zorgen dat ze er staan zeg!

Is Blur headliner? Natuurlijk, hun tours zijn schaars, dus ze gaan zeker publiek trekken. Genoeg om alleen een dag te headlinen? Neen, er moet nog iets groot bij dan.

• Leuk
Waarderingen: zero en mattman
Meteen aanleiding om 'Parklive' nog eens op te zetten, fantastisch live-album van Blur!

Inderdaad, de goede relatie tussen Albarn en Werchter (Damon solo, Gorillaz, Blur, The Good, the Bad and the Queen) moet er toch voor zorgen dat ze er staan zeg!

Is Blur headliner? Natuurlijk, hun tours zijn schaars, dus ze gaan zeker publiek trekken. Genoeg om alleen een dag te headlinen? Neen, er moet nog iets groot bij dan.
Zal er wat van afhangen welke biedingen ze krijgen van andere festivals. Dat kan ook soms niet helpen om toe te staan als voorlaatste te spelen.

Ik vind Blur toch ook wel een headliner. Waren ze ook in 2013 en vormt toch echt wel een hoogtepunt in mijn festivalherinneringen. Tender zit bv. echt nog in mijn geheugen gegrift

• Leuk
Waarderingen: Vicarious
Headlinede Sziget, Rock Werchter, Open'er, Coachella, Primavera,... in 2013

Niet veel meer gedaan in 10 jaar. Maar lijkt me alleen maar in hun voordeel te spelen, Graham Coxon zijn solowerk is door die Netflix serie waar hij een soundtrack voor maakte ook alleen maar geboost geweest. Gaan veel mensen op springen omdat ze de laatste 10 jaar de kans niet hebben gehad om ze te zien spelen dan mensen die iets gaan hebben van "die zijn niet relevant meer".

Maar gaat sowieso nog een grote band bijkomen al denk ik wel dat zij de "grote" bands van die avond zullen zijn. Zelfs in een co-constructie.

Users who are viewing this thread