Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
Zouden ze zonder Fall Out Boy en Weezer dat Sportpaleis ook uitverkocht hebben? Ik vraag het me af.

nu wordt de goalpost verschoven he, OP had het over : geen headliner meer zijn in zijn comment. niet over enige headliner.
ik zal het nuanceren,
als enige grote naam is dit niet meer haalbaar...
daar moet sowieso nog iets bij.
en dat bedoel ik niet als diss naar green day. (want hey ik was er ook en had fun)

ik zal het nuanceren,
als enige grote naam is dit niet meer haalbaar...
daar moet sowieso nog iets bij.
en dat bedoel ik niet als diss naar green day. (want hey ik was er ook en had fun)
ik zie een green day - volbeat combo wel goed doen. Ik denk dat green day hun veto niet betekend dat er geen 2 headliners mogen zijn, maar dat hun veto is dat zij de "grote" headliner moeten zijn.

nu wordt de goalpost verschoven he, OP had het over : geen headliner meer zijn in zijn comment. niet over enige headliner.
My bad, had de reactie voor jou niet deftig gelezen. Nu goed, ik geloof dat RW hen wel zal boeken als ze akkoord gaan om de bovenste lijn op de poster te delen met een tweede act.

Maar dan is de vraag: gaan zij zelfs beschikbaar zijn? Hebben dit jaar reeds in juni in Europa gezeten, inclusief meerdere festivals + zijn een sterk gerucht voor Reading/Leeds. Dan verwacht ik hen eerder op Sziget, Pukkelpop, Rock En Seine, etc.

ik zie een green day - volbeat combo wel goed doen. Ik denk dat green day hun veto niet betekend dat er geen 2 headliners mogen zijn, maar dat hun veto is dat zij de "grote" headliner moeten zijn.
Maar dan moeten ze ook naar een normale showlengte van 90 minuten en niet drie uur lang tijdrekken.

En Dave Grohl 1000x symphatieker en minder tijdrekken dan Green Day.

• Leuk
Waarderingen: Vicarious en Timmetje
Ik zou Green Day toejuichen in een cohead constructie. Ik was even helemaal klaar met die band met hun puberale lang uitgetrokken shows. Maar met een wat compactere show en vooral veel bekend werk ben ik helemaal. Ze hebben nu eenmaal echt veel goede en bekende nummers. Had niet verwacht snel nog een positief berichtje over hun mogelijke komst te typen.

Maar dan moeten ze ook naar een normale showlengte van 90 minuten en niet drie uur lang tijdrekken.

En Dave Grohl 1000x symphatieker en minder tijdrekken dan Green Day.
Settijd Sportpaleis van 21:20 tot 22:50. Al zijn ze wel een kwartier over die tijd gegaan.

show in sportpaleis gemist dan, was gewoon berensterk toen, veel show, veel interactie, niemand van de staanplaatsen stond nog stil en niemand bij de zitplaatsen was nog aan het zitten. Als dat je slechtste show was die je al ooit gezien hebt dan wil ik wel eens weten wat je nog allemaal niet goed vond.
Denk gewoon dat als je niet echt fan bent van die muziek, je het na 2 keren wel gezien hebt. Neemt niet weg dat alle fans perfect weten wat ze ervoor krijgen, en dit natuurlijk meer dan prima is.

Mad Cool, Opener en NOS Alive gaan, gezien de overlap aan headliners die ook dit jaar weer touren, toch ook aan hun headliners moeten zien te geraken. Bedoel ja sure, ze hebben Rock For People, RAR en Firenze Rocks gedaan maar dat zijn niet echt (multi genre) majors. Bovendien was die tournee toch meer gefocust op stadiums en grote arena's (zie ook opnieuw de support die ze meenamen). Het kan natuurlijk mits ze reeds afgelopen zomer augustus aan deden in de VS dat dit jaar UK/EU in die periode aan de beurt is.

Hoop in ieder geval dat RW een mooi aantal namen heeft gedeeld voor de verkoop. En tenminste op elke dag wat.

Pinkpop deed dat wel netjes vorig jaar, 3 headliners en een greep namen daaronder. Heb je toch een beter beeld waarvoor je tickets koopt.

• Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper
Alleszinds niet binnen een kwartier denk ik, dan begint de ticketverkoop voor Werchter Boutique.

Users who are viewing this thread