Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
Geen idee wat haar streams zijn in de Benelux - hoeveel fans heeft Taylor hier uberhaupt, en gaan die echt minimaal 80 euro voor een stadionshow betalen? Vergeet niet dat ze in 2018 het Europese vasteland oversloeg met haar stadiontour, en zelfs in de UK waar ze toen wel speelde waren er problemen met de ticketverkoop. Festivals lijken mij daarom juist een betere optie, omdat het tussen een arenashow en een stadion hangt.
Oja, een stadionshow zou ik sowieso overslaan. Want fucking stadionshow. ZiggoDome zou ik weer wel voor gaan. Maar idd een Festival is ideaal inderdaad

Één van mijn vrienden is de grootste green day fan die er bestaat, en ik liet deze comment zien. Zijn gezicht ging van 😁 naar 🤬. Vervolgens de woorden "hij heeft wel gelijk"
Oei oei. Ik blijf ook een zwak voor die tijd houden houden hoor (en ja die Blink 182 golden ticket was inderdaad een incident).

• Haha
Waarderingen: Loek123
I say a HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY HOOOOOOOOOO!. CLAP YOUR HANDS!!!!!!!

Zo heb je nu een Green Day show meegemaakt.
Het is eigenlijk jammer dat die al jaren dezelfde trukjes blijft doen (inclusief iemand op het podium laten meezingen en gitaar spelen).

Want hij heeft energie genoeg om de show te dragen.

Werchter 2005 was heel leuk, ten tijde van American Idiot. Leuk dat konijn. 2010 was het konijn er terug. Green Day met veel vuurwerk enzo, in het donker. Had het al gezien maar nog leuk. 2013 was eerder zuchten, inclusief konijn, en naar Sigur Ros als ik me goed herinner.

show in sportpaleis gemist dan, was gewoon berensterk toen, veel show, veel interactie, niemand van de staanplaatsen stond nog stil en niemand bij de zitplaatsen was nog aan het zitten. Als dat je slechtste show was die je al ooit gezien hebt dan wil ik wel eens weten wat je nog allemaal niet goed vond.

• Leuk
Waarderingen: Puzzles
show in sportpaleis gemist dan, was gewoon berensterk toen, veel show, veel interactie, niemand van de staanplaatsen stond nog stil en niemand bij de zitplaatsen was nog aan het zitten. Als dat je slechtste show was die je al ooit gezien hebt dan wil ik wel eens weten wat je nog allemaal niet goed vond.
Dat kan ik beamen. Was echt een sterke show en zoveel energie 😄 qua bezweet buiten komen was het vergelijkbaar met crystal fighters in ab 😅

*Ozzy Osbourne enters the chat*

... over slechte / irritante interactie met publiek gesproken 😅

• Leuk
Waarderingen: Chiel
Dat kan ik beamen. Was echt een sterke show en zoveel energie 😄 qua bezweet buiten komen was het vergelijkbaar met crystal fighters in ab 😅

Absoluut, was echt geweldig!
Voorprogramma (als je dat zo kan noemen) was eveneens een mooie en geweldige opbouw.
Met als hoogtepunt Wilco... "Aan allen die gekomen zijn, proficiat!".

• Leuk
Waarderingen: Puzzles
Werchter 2005 was heel leuk, ten tijde van American Idiot. Leuk dat konijn. 2010 was het konijn er terug. Green Day met veel vuurwerk enzo, in het donker. Had het al gezien maar nog leuk. 2013 was eerder zuchten, inclusief konijn, en naar Sigur Ros als ik me goed herinner.
In Vorst en int Sportpaleis jongstleden was dat konijn er ook. Signature move als ze het podium opkomen natuurlijk. Was wel leuk in Antwerpen, even het publiek opzwepen en meteen knallen met American Idiot, dat is een binnenkomer. En het Sportpaleis at uit hun handen.

die was goed ja...
maar nu ook wel niet erg vernieuwend tegenover werchter 2010 en 2013.
minder vuurwerk en geen tshirts in publiek maar de gitaar giveaway, konijn, zat er allemaal nog in.

ik heb me geamuseerd maar dit is anno 2023 echt geen headliner meer voor werchter...
Dat gaat echt geen 50.000 tickets trekken hoor

die was goed ja...
maar nu ook wel niet erg vernieuwend tegenover werchter 2010 en 2013.
minder vuurwerk en geen tshirts in publiek maar de gitaar giveaway, konijn, zat er allemaal nog in.

ik heb me geamuseerd maar dit is anno 2023 echt geen headliner meer voor werchter...
Dat gaat echt geen 50.000 tickets trekken hoor
een show die in 1 minuut sportpaleis uitverkoopt gaat geen 50k tickets trekken? wat moet een band nog meer doen? ik zie florence of faith no more of tame impala of kendrick lamar of ... het niet doen hoor

een show die in 1 minuut sportpaleis uitverkoopt gaat geen 50k tickets trekken? wat moet een band nog meer doen? ik zie florence of faith no more of tame impala of kendrick lamar of ... het niet doen hoor
Je noemt wel allemaal namen waarvan we allemaal eens zijn dat die als coheadliner bij een grotere act horen.

En dat geldt imo ook voor Green Day: als enige headliner geen schijn van kans. Zet die in een combo met SOAD of QOTSA, en dan zullen de tickets wel uitverkocht geraken.

• Leuk
Waarderingen: zero en Paddy
Was toch niet uitverkocht (kan het niet terugvinden in ieder geval)? En ze hadden Fall Out Boy, Weezer en Amyl & The Sniffers mee. Denk dat ze nog headlinen maar idd met nog een naam naast

Je noemt wel allemaal namen waarvan we allemaal eens zijn dat die als coheadliner bij een grotere act horen.

En dat geldt imo ook voor Green Day: als enige headliner geen schijn van kans. Zet die in een combo met SOAD of QOTSA, en dan zullen de tickets wel uitverkocht geraken.
nu wordt de goalpost verschoven he, OP had het over : geen headliner meer zijn in zijn comment. niet over enige headliner.

Was toch niet uitverkocht (kan het niet terugvinden in ieder geval)? En ze hadden Fall Out Boy, Weezer en Amyl & The Sniffers mee. Denk dat ze nog headlinen maar idd met nog een naam naast
het was meteen uitverkocht, ik zat mee te refreshen op ticket sale. de support is zeker in orde, maar aan het publiek was duidelijk te zien dat bijna iedereen daar was voor green day. En ook, op werchter ga je wel een band van het kaliber fall out boy en weezer vinden om de dag verder mee op te vullen lijkt me.

• Leuk
Waarderingen: Verwijderd lid 339
het was meteen uitverkocht, ik zat mee te refreshen op ticket sale. de support is zeker in orde, maar aan het publiek was duidelijk te zien dat bijna iedereen daar was voor green day. En ook, op werchter ga je wel een band van het kaliber fall out boy en weezer vinden om de dag verder mee op te vullen lijkt me.
A oke dacht dat het niet uitverkocht was, want de dag zelf nog liggen twijfelen om te gaan, veel goedkope ticketswapjes

Users who are viewing this thread