Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Onder het mom van dikke voorpret ben ik me aan het inluisteren. Zo was ik bijvoorbeeld nog niet heel erg bekend met het slappe aftreksels van Led Zeppelin, Greta Van Fleet. Nee zonder grappen, lekkere muziek!

Tijdens het luisteren popte de volgende vragen bij mij op:
1. Wat is DE naam waar je het meest naar uit kijkt? De naam waar je misschien wel je kaartje door hebt gekocht?
2. Wat is de naam waar je je graag positief door laten verrassen? een naam waar je niet per se fan van bent, maar heel benieuwd naar bent.

Voor mij:
1. Pearl Jam toch wel.
2. The War on Drugs

Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden en de variatie.

Als genoeg mensen antwoorden, maak ik er wel een lijstje van :)
Over GVF: Ja ze hebben wel erg goed naar Led Zeppelin geluisterd en ja het is enorm over the top live. Maar als je zonder te veel vooroordelen luistert, is het wel genieten. Ik ben al blij dat dat soort muziek nog bestaat tegenwoordig (ok boomer,...). The Weight of Dreams, Age of Machine, Age of Man,... zijn wel echt topschijven. Heb ze in de lotto arena eens gezien en dat was best een leuke show. Hopelijk krijgen ze een wat lagere plek dit jaar, maar dan kan dat wel een feestje worden.

Verder:

1. War On Drugs (met die nieuwe plaat)
2. Beck/Pixies
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en gerrie

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
volbeat heeft nogthans een heel sterk album gereleased. Al denk ik dat het vrijwel onmogelijk is met dat ze ook op graspop staan. De enige reden dat FNM op beide festivals stond is omdat ze het aan beide festivals zelf gevraagd hebben. Blijkbaar zijn belgische festivals gewoon heel erg goed georganiseerd
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
543
409
Was er een hype? Ik ben zelf gewoon grote fan omdat ik ze echt subliem vond op Pukkelpop 2009 en RW15. Heerlijk dwarse band.

Probeer dat maar eens te vervangen.
Hier op het forum wel vaak de naam voorbij zien komen ja.
Kan natuurlijk ook zo zijn omdat mensen de rest van de zaterdag maar commerciële rotzooi vinden, haha.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.142
1.177
Oscar and the Wolf of Bazar zouden wel perfect bij die dag passen en zijn waarschijnlijk 'last minute' nog te boeken... ik hoop toch op nog wat goede tentnamen die dag zeg...
 
  • Verdrietig
Waarderingen: wenteldave

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.452
6.116
Die heeft geen tourdata in juli en de enige festivals waar ze speelt is Primavera en Forbidden Fruit. Lijkt verder vooral alleen zaalshows te doen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Die heeft geen tourdata in juli en de enige festivals waar ze speelt is Primavera en Forbidden Fruit. Lijkt verder vooral alleen zaalshows te doen.
Reken er maar op dat daar minstens nog een Glastonbury bijkomt.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
als er nu 1 band vaak op RW heeft gestaan, de laatste jaren... Sorry ben geen fan. Kan het niet aanhoren.
Florence blies me echt omver in 2015 (met daarna nog FNM, pfoe!). Maar ze stond er inderdaad wel nog eens 2 keer daarna.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
ASAP Rocky naar Les Ardentes...

Uiteraard. Polo G gaat echt de enige hiphopnaam zijn hé, op die lineup? Waarom dan ook.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken