Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.397
2.820
Dat ze The National maar snel aankondigen dan. Als die in de Barn staan, is dat voor mij zeker een dagticket waard.

Kan mezelf voor de kop kloppen dat ik die magische shows op PkP niet meegemaakt heb. Het die show ook al een keer of 5 uitgekeken sindsdien. Die mannen in de Barn kan niet anders dan mega worden.
Heb nu nog kippenvel van die shows ja. The National in de Barn zou eroverheen kunnen gaan qua beleving. Ik hoop alleen niet dat het dan tijdens Metallica is... Pearl Jam zou ik al minder erg vinden, want die zie ik toch al twee keer in de Ziggo. Maar liefst gewoon op de zaterdag; loop ik voor de tweede keer Twenty One Pilots mis vanwege The National ?
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.123
1.530
Ik vraag me af of we niet gewoon Arsenal weer mogen verwachten als headliner in de tenten. Ze touren sowieso met die nieuwe plaat volgende zomer en zelfs al staan ze overal van Labadoux tot Zottegem en Brussels Summer Fest....ze slaan ook nooit Werchter over.

Terecht trouwens, want het blijft één van de beste livebands van Belgie.

Persoonlijk zou ik ze liever eens op de mainstage zien in de vooravond onder een zomerzonnetje zoals Goose eerder al deed of op Boutique.

Doet me er aan denken....Goose mag sowieso ook terug komen met hun nieuwe plaat volgend jaar en Zornik verwacht ik eigenlijk ook gewoon. Uitverkochte comeback concerten? Veel hits? Ideaal voor een vroege spot op de main.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Kachelle

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Heb nu nog kippenvel van die shows ja. The National in de Barn zou eroverheen kunnen gaan qua beleving. Ik hoop alleen niet dat het dan tijdens Metallica is... Pearl Jam zou ik al minder erg vinden, want die zie ik toch al twee keer in de Ziggo. Maar liefst gewoon op de zaterdag; loop ik voor de tweede keer Twenty One Pilots mis vanwege The National ?
Of op de zondag, tijdens RHCP. Eén van de weinige waardige vervangers voor Thom Yorke voor mij. ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Is Thom Yorke sowieso al uitgesloten dan?
Ik zie 'm nergens meer aangekondigd worden in ieder geval. Ook op plaatsen waar hij wel een prominente plek had op de lineup (Opener, Roskilde, Pohoda Festival,...). Ik vrees met grote vrezen. Was een beetje mijn headliner voor zondag ook.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Timmetje

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Ik zie 'm nergens meer aangekondigd worden in ieder geval. Ook op plaatsen waar hij wel een prominente plek had op de lineup (Opener, Roskilde, Pohoda Festival,...). Ik vrees met grote vrezen. Was een beetje mijn headliner voor zondag ook.
Denk dat Radiohead weer met zaalshows gaat touren, al is dat nergens op gebaseerd.
 
  • Leuk
Waarderingen: deadelaar

Gebruikers die dit onderwerp bekijken