Ik was er gisteren ook bij en had helaas een minder fenomenale ervaring, maar dat lag alleszins niet aan de band zelf. Voorprogramma was het geluid echt matig en vond ik daardoor ook niets aan. Helaas was de Dutch disease gisterenavond blijkbaar overgeslagen tot over de grens in Antwerpen, zelfs tot op ongeveer 15de rij vooraan. Ik belandde net tussen een groepje twintigers die over hun badkamer bezig waren en een trio Ieren die eerst nog hype waren maar daarna eerder irritant. Halverwege het concert toch nog een beter plaatsje kunnen scoren gelukkig.
Het concert op zich was verder wel heel goed! Hoogtepuntje was uiteraard Under The Pressure. De lichtshow was inderdaad vrij simpel maar wel geslaagd vond ik, en het geluid was deze keer wel oke. Strakke gespeeld allemaal, en tof dat het voorprogramma nog even mocht komen meedoen voor de laatste tourstop. Enige kritiekpuntje is dat ze voor mij gerust wat meer van de albumversies mogen afwijken. Al bij al dus toch een goede avond gehad bij zowaar mijn eerste keer Sportpaleis, komt helemaal goed op Werchter en DTRH!