Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.463
7.459
Wait, what? Het is nog maar twee weken geleden dat die show werd aangekondigd toch? Liep dat dan zó slecht?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523

HAHAHAHAHAH
En gelukkig eindelijk eens een eerlijk verhaal erbij en niet 'om productionele redenen'. Ik gun het niemand om zo'n fiasco op te lopen maar toch lag dit wel erg voor de hand.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.889
2.709

HAHAHAHAHAH
Moet zeggen dat ik dit wel oprecht spijtig vind voor den Alex. Maar zoals hij zelf ook zegt: "wrong time, wrong place en wrong idea", en natuurlijk ook gewoon veel te duur. Wel eens benieuwd hoeveel tickets er dan verkocht zijn geweest, een paar honderd of zelfs minder?
 
  • Leuk
Waarderingen: zero

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.261
6.754
Dat het je muziek niet is is prima, het is niet de meest hoogstaande van een weekend nee, maar om te zeggen dat Macklemore live 'zeer slecht' is dan laat je je volledig door je muziekvoorkeur leiden... Macklemore op RW19 was gewoon een groot feest, de man gaf alles en kreeg de hele weide mee.
Imagine Dragons nooit gezien maar verwacht ik eigenlijk hetzelfde, zeker niet mijn muzieksmaak, maar verwacht niet dat ze een slechte show geven of dat ze live 'zeer slecht' zijn.
Nochtans heel wat recensies, maar die zijn ook maar zoveel waard natuurlijk, die het echt abominabel vonden.

Ik volg werchter12 hier ook wel in eigenlijk in. Vind het wat gemakzuchtig om iedere pop- of rapartiest over eenzelfde kam te scheren. Het is niet omdat het in het verleden niet altijd goed heeft geboterd dat het niet kan verbeteren? En vind idd ook dat die show van The Weeknd voor zichzelf spreekt, toen al en nu zeker.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.463
7.459
En gelukkig eindelijk eens een eerlijk verhaal erbij en niet 'om productionele redenen'. Ik gun het niemand om zo'n fiasco op te lopen maar toch lag dit wel erg voor de hand.
En tof om te lezen dat er, ondanks het afblazen, wel geld naar het goede doel gaat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.260
13.610
Enig idee of de tw classic 2 op 26 juni dan florence wordt? Datum event werd gisteren officieel bevestigd
Misschien zeg ik iets geks, maar was het niet de bedoeling dat er én een TW Classic II kwam én een Encore? Encore staat (of dus misschien stond) namelijk echt op 26 juni. Of is TW Classic II en Encore hetzelfde ding?
 

Toyah Hendrickx

Playlistbediener
16 feb 2022
45
9
Moet zeggen dat ik dit wel oprecht spijtig vind voor den Alex. Maar zoals hij zelf ook zegt: "wrong time, wrong place en wrong idea", en natuurlijk ook gewoon veel te duur. Wel eens benieuwd hoeveel tickets er dan verkocht zijn geweest, een paar honderd of zelfs minder?
Jammer voor Alex Agnew, had het hem wel gegund voor zo'n volle wei, maar leek me toch bij meet af aan een moeilijke opdracht. Ticketprijzen waren ook niet in zijn voordeel.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.864
9.818
Misschien zeg ik iets geks, maar was het niet de bedoeling dat er én een TW Classic II kwam én een Encore? Encore staat (of dus misschien stond) namelijk echt op 26 juni. Of is TW Classic II en Encore hetzelfde ding?
Nee, zijn 2 dingen. Denk dat Encore heel binnenkort wordt aangekondigd, maar blijkbaar is TWC2 nu ook weer in leven.

Wat gebeurt daar toch allemaal in Werchter. En ondertussen moet Pukkelpop ook nog een extra dag aankondigen, haha.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.463
7.459
Misschien zeg ik iets geks, maar was het niet de bedoeling dat er én een TW Classic II kwam én een Encore? Encore staat (of dus misschien stond) namelijk echt op 26 juni. Of is TW Classic II en Encore hetzelfde ding?
Ik dacht dat TW Classic II op 26 juni stond en dat Encore die tweede Boutique was/zou zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.864
9.818
Vraag me echt af of 3 losse festivaldagen (2 in Werchter, 1 in Kiewit) niet te veel zal zijn voor het publiek. Zeker omdat die gevoelsmatig binnen de komende 2 weken zullen/moeten aangekondigd worden.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.433
6.198
Rob tv heeft het goed kwa aantal dagen. Maar volgens mij staat encore nog steeds op 26 juni. Maar lang geleden met Vorige communicatie was 18 juni encore en 26 juni tw classic ii
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.489
3.649
Nochtans heel wat recensies, maar die zijn ook maar zoveel waard natuurlijk, die het echt abominabel vonden.

Ik volg werchter12 hier ook wel in eigenlijk in. Vind het wat gemakzuchtig om iedere pop- of rapartiest over eenzelfde kam te scheren. Het is niet omdat het in het verleden niet altijd goed heeft geboterd dat het niet kan verbeteren? En vind idd ook dat die show van The Weeknd voor zichzelf spreekt, toen al en nu zeker.
Ja ach, muzieksnobs die iets over Macklemore moeten schrijven, geen match made in heaven natuurlijk. Publiek ging er in ieder geval erg goed op en heb ook recensies gelezen die het ondanks het platte gehalte (dat weet je van tevoren) wel een goede show/feestje vonden.
Wat betreft The Weeknd en 'pop- en rapartiesten over één kam scheren' 100% met je eens.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.261
6.754
Vraag me echt af of 3 losse festivaldagen (2 in Werchter, 1 in Kiewit) niet te veel zal zijn voor het publiek. Zeker omdat die gevoelsmatig binnen de komende 2 weken zullen/moeten aangekondigd worden.
De TWC en Boutique zijn toch zo goed als en/of volledig uitverkocht?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
ben nu wel eens benieuwd hoe slecht de ticketverkoop ging, om al zo snel conclusies te trekken
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.864
9.818
Mijn gok is dat Agnew eruit ligt omdat plots een TWC2 erin ligt, op die datum. En dat Encore op de oude datum van TWC2 blijft staan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken