Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.433
6.198
Dan vind ik mijn idee beter, een all-in Belgische festivaldag.

Op de Main alles wat alternatief is, van dEUS tot Daan.
Een tent met commerciële acts zoals Clouseau en Regi toestanden…
Een Belgian dance hall met DJ acts als Amelie Lens, Charlotte De Witte en 2 Many DJs.

Inkaderen om de muziekindustrie een hart onder de riem te steken en je hebt een fantastisch eendagsfestival…
Al die andere Vlaamse festivals zullen lachen
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.261
6.754
Dan vind ik mijn idee beter, een all-in Belgische festivaldag.

Op de Main alles wat alternatief is, van dEUS tot Daan.
Een tent met commerciële acts zoals Clouseau en Regi toestanden…
Een Belgian dance hall met DJ acts als Amelie Lens, Charlotte De Witte en 2 Many DJs.

Inkaderen om de muziekindustrie een hart onder de riem te steken en je hebt een fantastisch eendagsfestival…
En op de mainstage Niels Destadsbader, Tourist lemc en Bazart, nee bedankt.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.845
1.063
En op de mainstage Niels Destadsbader, Tourist lemc en Bazart, nee bedankt.
Ik schreef op de Main alles wat alternatief is…
Maar Niels Destadsbader vind ik nu persoonlijk ook heel erg anders dan “mijn” main stream smaak… ?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.261
6.754
Ik schreef op de Main alles wat alternatief is…
Maar Niels Destadsbader vind ik nu persoonlijk ook heel erg anders dan “mijn” main stream smaak… ?
En jij denkt dat die alternatief 60.000 man trekt haha.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Ze moeten al met een Lady Gaga kunnen uitpakken, willen ze nog een goede kaartverkoop kunnen realiseren, vrees ik.
Dat denk ik ook. Volgens mij is de verzadiging inmiddels wel bereikt voor de zomerperiode. Mensen hebben natuurlijk wel knaldrang en geld gespaard maar het aanbod is wel echt bizar groot nu met hogere prijzen, ook voor se bonnen. En mensen kunnen weer op vakantie..
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.261
6.754
Dat denk ik ook. Volgens mij is de verzadiging inmiddels wel bereikt voor de zomerperiode. Mensen hebben natuurlijk wel knaldrang en geld gespaard maar het aanbod is wel echt bizar groot nu met hogere prijzen, ook voor se bonnen. En mensen kunnen weer op vakantie..
Is dat zo? De Stones verkochten nochtans goed, blijkbaar?
 

Toyah Hendrickx

Playlistbediener
16 feb 2022
45
9
In Amsterdam op amper tien minuten uitverkocht of zo. Van Brussel weet ik het niet, maar voor een concert op de Heizel zullen ze mij geld moeten bijgeven ipv dat ik het uitgeef. Verschillende keren een poging gedaan maar de akoestiek van het stadion is zo'n ramp, en nadien sta je nog eens 2 uur vast op parking C. Is geen wonder dat het Heizelstadion bij één van de slechtste in Europa is gestemd.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken