Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.261
6.754
Ja klopt dit is gekkenwerk! Wanneer stopt de stijging van deze prijzen? Naja hier dus want dit is de grens. Lady Gaga zou in Nederland drie keer een GelreDome kunnen uitverkopen maar dit is voor een groot gedeelte van de fans te duur. Dit is ook te lezen op sociale media.
Dat zie je ook in de zalen. Vroeger lagen de prijzen bij de AB tussen de 20 en 25 euro. Tegenwoordig, de laatste 3 jaar thans, is quasi alles bijna 30+ euro.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Toyah Hendrickx

Playlistbediener
16 feb 2022
45
9
Wat is eigenlijk de maximale capaciteit voor dagevents?
Ik heb me laten vertellen 60.000 man. Meestal is enkel de hoofdweide open voor een dagevent of het moet zijn zoals Boutique 2 waar je toch meerdere podia zal hebben. Daar kan de capaciteit dan veel hoger liggen.
 

Toyah Hendrickx

Playlistbediener
16 feb 2022
45
9
Bijna 50.000 man voor TW Classic is meer dan verwacht. Een paar maanden terug had ik gehoord dat de verkoop ervan niet verliep zoals verwacht.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.261
6.754
Bijna 50.000 man voor TW Classic is meer dan verwacht. Een paar maanden terug had ik gehoord dat de verkoop ervan niet verliep zoals verwacht.
Was er toen niet sprake van 30/35k verkocht? Vind dat traject niet zo spectaculair. Gewoon heel goede daginvulling gekregen.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.845
1.064
Dat was niet meer zo goed omdat het krak dezelfde show was? Was voor velen alleszins wel het sentiment in 2016. Was toen m'n eerste keer en ik vond het een geweldige afsluiter. Vond het eigenlijk jammer dat ik haar heb moeten missen owv The Good, The Bad & The Queen, maar ik geloof dat ze à la Cave wel een hele weide kan inpalmen.
Ik denk dat het wow effect inderdaad wat weg was..
Maar het kwam toen ook wat afgelikter en gerodeerd over, terwijl dat avondconcert een stuk muzikaler was, vanuit muzikantoogpunt…

Het is meestal een combinatie van verschillende factoren en als die allemaal goed zitten, dan heb je een memorabel concert of niet…
 

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
329
257
Kan er mij iemand uitleggen waarom Thundercat, die bij alle stadionconcerten zal openen voor Red Hot Chili Peppers, niet op Werchter staat? Wat voor rotstreek is dat eigenlijk? Dat zou hem na al die eenzame avonden in ongeïnteresseerde stadions vermoedelijk toch ook deugd doen?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: randyrw

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.433
6.198
Kan er mij iemand uitleggen waarom Thundercat, die bij alle stadionconcerten zal openen voor Red Hot Chili Peppers, niet op Werchter staat? Wat voor rotstreek is dat eigenlijk? Dat zou hem na al die eenzame avonden in ongeïnteresseerde stadions vermoedelijk toch ook deugd doen?
? Goed punt wel.

Omdat het vaak nu eenmaal niet zo vanzelfsprekend is.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.864
9.818
Dus LN mag zich opmaken voor een uitverkochte Vierdaagse, Boutique én TW Classic straks. Gaan ze ook wat schade van de laatste 2 jaar mee ingehaald hebben.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.373
2.713
Dus LN mag zich opmaken voor een uitverkochte Vierdaagse, Boutique én TW Classic straks. Gaan ze ook wat schade van de laatste 2 jaar mee ingehaald hebben.
Plus melkkoe Alex waar ze dik op cashen. Al is die wei maar halfvol.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.261
6.754
De filmpjes van The Strokes op Lollapalooza Argentinië.. Heerlijk hoor. Blijft toch een gemis op de line-up. Denk dat The Strokes' The Abnormal en Tame Impala's The Slow Rush heel erg goed bij elkaar passen qua back to back headline shows, niet alleen muzikaal maar ook visueel. One could wish.
 
  • Geweldig
Waarderingen: mattman

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Machine Gun Kelly toch ambitieus met een Paleis 12 in september 22. Als die dat wat deftig kan verkopen, kan die vrees ik wel eens zeer hoog eindigen op de line-up in 2023 (sub?).

Een van de vreselijkste 'nieuwe' namen die er bestaan imo!
 
  • Leuk
Waarderingen: emmers met glijmiddel

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.657
2.272
Machine Gun Kelly toch ambitieus met een Paleis 12 in september 22. Als die dat wat deftig kan verkopen, kan die vrees ik wel eens zeer hoog eindigen op de line-up in 2023 (sub?).

Een van de vreselijkste 'nieuwe' namen die er bestaan imo!
Door het slechte weer in die tent beland in 2017, best een amusant optreden, zeer hersenloos, maar kwaliteit is een ander paar mouwen natuurlijk. Maar dat is ook zo een artiest die te snel te groot gepushed wordt he, idem voor Yungblud etc.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.261
6.754
Machine Gun Kelly toch ambitieus met een Paleis 12 in september 22. Als die dat wat deftig kan verkopen, kan die vrees ik wel eens zeer hoog eindigen op de line-up in 2023 (sub?).

Een van de vreselijkste 'nieuwe' namen die er bestaan imo!
Same. Maar zie 'm dat wél goed doen verkopen eigenlijk, denk ik.. Jammer genoeg, want een afschuwelijke muziek en persoon.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.261
6.754
Door het slechte weer in die tent beland in 2017, best een amusant optreden, zeer hersenloos, maar kwaliteit is een ander paar mouwen natuurlijk. Maar dat is ook zo een artiest die te snel te groot gepushed wordt he, idem voor Yungblud etc.
Mwa, Yungblud vind ik dan persoonlijk nog net wat meer hebben dan de 35-jarige dude die denk dat die nog steeds 16 en edgy is.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken