Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Bjork doet sowieso een Barn volgende keer ze komt lijkt me. Het is dat of in het licht op de Main... Zet die tegenover een andere knaller als RATM. En je verdeeld het publiek wel wat. is echt niet zo onrealistisch.

Maneskin van namiddag band naar sub op 1 jaar tijd? Ik verwacht eigenlijk dat die volgende zomer pieken, en niet vaak meer hogere spots gaan krijgen daarna. Maar kan natuurlijk helemaal fout zijn.

Volbeat, RATM én SOAD. Met daarnaast nog QOTSA en Foo Fighters lijkt me een beetje te veel van het "stevige-rock" genre.

Run The Jewels sub, zie ik echt niet gebeuren.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
In het lijstje "favoriete artiesten die ik nog nooit live heb gezien" staan RATM en Blur zeker in de top 3. Dus als die allebei zouden komen ben ik er sowieso bij.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.433
6.198
Blur is sowieso ook een lieveling ten huize Live Nation in Mechelen. Dat en de uitstekende relatie met agent Damon Albarn (die ook Blur doet) maken de kans enorm groot, als ze toeren tenminste.
 
  • On fire
  • Leuk
  • Confetti
Waarderingen: Chiefs, zero en mattman

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.260
6.753
Bjork doet sowieso een Barn volgende keer ze komt lijkt me. Het is dat of in het licht op de Main... Zet die tegenover een andere knaller als RATM. En je verdeeld het publiek wel wat. is echt niet zo onrealistisch.

Maneskin van namiddag band naar sub op 1 jaar tijd? Ik verwacht eigenlijk dat die volgende zomer pieken, en niet vaak meer hogere spots gaan krijgen daarna. Maar kan natuurlijk helemaal fout zijn.

Volbeat, RATM én SOAD. Met daarnaast nog QOTSA en Foo Fighters lijkt me een beetje te veel van het "stevige-rock" genre.

Run The Jewels sub, zie ik echt niet gebeuren.
Kijk naar Greta Van Fleet lol.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Arcade Fire - Depeche Mode
RATM - Run The Jewels
Taylor Swift - London Grammar
Blur - Arctic Monkeys
 
  • Geweldig
Waarderingen: elo en Aaran

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Wel als ze besluiten een uitgebreide europese tournee te doen acht ik de kans zeer groot ja.
Ja maar daar moet een aanleiding voor zijn. Na die verschrikkelijke plaat van vorig jaar en die film van dit jaar zie ik deze band weer een hiatus van een paar jaartjes doen eigenlijk. Of tenminste een pauze nemen.
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
311
176
Foo Fighters heeft met dat nieuwe album wel nog geen tour door Europa gedaan, dus op zich lijkt de kans me wel te bestaan dat ze die volgend jaar alsnog doen. En ik denk dat als ze door Europa touren in die periode, Werchter ze wel altijd zal willen boeken. Niet dat het voor mij hoeft, maar daardoor lijkt het mij wel een reële kanshebber.

Zelf word ik blijer van de Blur- en RATM-geruchten! :)
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.993
4.066
Geweldig dat we het daar nu al over gaan hebben haha.

Laten we als eerste Rammstein noteren?
Arctic Monkeys en Arcade fire met nieuw werk er bij. RATM zou geniaal zijn.

Dan nog wat niet rock georienteerde grote namen, daarvan weet ik zo uit mijn hoofd niet wat de plannen qua albums en touren zijn
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
En ik denk dat als ze door Europa touren in die periode, Werchter ze wel altijd zal willen boeken.
Ze touren dit jaar in Europa rond Werchter hoor. Ze staan tijdens RW gewoon in Londen. En toch staan ze er niet.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.468
709
Ze touren dit jaar in Europa rond Werchter hoor. Ze staan tijdens RW gewoon in Londen. En toch staan ze er niet.
Dat is dacht ik wel een kopie van hun (bewust korte) tour uit 2020, toen er geen album aan vast hing. Zou het ook niet uitsluiten dat ze volgend jaar opnieuw een rondje festivals doen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Dat is dacht ik wel een kopie van hun (bewust korte) tour uit 2020, toen er geen album aan vast hing. Zou het ook niet uitsluiten dat ze volgend jaar opnieuw een rondje festivals doen.
Mja, die hun tours zijn nooit echt lang. In 2017, toen ze RW deden, waren dat 13 Europese shows in die periode. Nu zijn dat er 12.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.260
6.753
Geweldig dat we het daar nu al over gaan hebben haha.

Laten we als eerste Rammstein noteren?
Arctic Monkeys en Arcade fire met nieuw werk er bij. RATM zou geniaal zijn.

Dan nog wat niet rock georienteerde grote namen, daarvan weet ik zo uit mijn hoofd niet wat de plannen qua albums en touren zijn
Staat Rammstein niet al in Oostende?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.260
6.753
Dit jaar ja. Maar voor 23, kan het wel met dat nieuwe album, al heb je natuurlijk al net zoveel tickets verschoven met dat KB stadion en 2 keer Oostende. Is dat dan niet te veel?
Ik vind het een beetje moeilijk aangezien dat concert in Oostende eigenlijk al een tweede leg is na dat KBS voor hun album uit 2020? Dus, weet niet. Kan wat overkill zijn? Kan ook gewoon GMM worden, niet?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken