Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Goh... Als RW Rage Against The Machine kan krijgen (en eventueel System Of A Down er nog bij). Dan denk ik dat ze Rammstein wel nog een keertje aan Graspop zullen "schenken".
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.260
6.753
Vandaag trouwens Moderat naar de AB aangekondigd. Dacht, gezien de hype (?) en hoge posities dat ze wel Lotto Arena zouden doen, maar blijkbaar niet. Vorst was een aantal treden te groot, dus erg verrassend is het ook niet.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.792
8.764
Goh... Als RW Rage Against The Machine kan krijgen (en eventueel System Of A Down er nog bij). Dan denk ik dat ze Rammstein wel nog een keertje aan Graspop zullen "schenken".
Ja, of SOAD naar Graspop zie ik ook nog wel gebeuren. Volgens de geruchten was dat het plan geweest in 2021 namelijk.

Was er niet iets van ruzie tussen Rammstein en Livenation ofzo? Wat was daar ook alweer het verhaal van? Zouden die nog wel livenation festivals doen
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.371
2.712
Ja, of SOAD naar Graspop zie ik ook nog wel gebeuren. Volgens de geruchten was dat het plan geweest in 2021 namelijk.

Was er niet iets van ruzie tussen Rammstein en Livenation ofzo? Wat was daar ook alweer het verhaal van? Zouden die nog wel livenation festivals doen
Die zitten bij Green House nu.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.260
6.753
Waarom lol? Zie jij die liever als main act?
staat trouwens hoog op mijn verlanglijstje, vermits nog nooit gezien en geen idee wat te verwachten ….
Denk dat ze heel veel geld kost en dat ze weinig festivalvolk trekt, vandaar. Past beter op een los event of zo'n event als Lokerse Feesten met omkadering en al. Denk dat ze ook wat is afgestapt van de groteske tours en dat ze liever de dingen kiest die ze zélf graag wil doen.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.657
2.272
Ik vind het een beetje moeilijk aangezien dat concert in Oostende eigenlijk al een tweede leg is na dat KBS voor hun album uit 2020? Dus, weet niet. Kan wat overkill zijn? Kan ook gewoon GMM worden, niet?
Beetje zoals in 2017, nadat ze RW in 16 deden. Nu met die uitverkochte, laat ons zeggen, arena's. Ja dubbeltje op zen kant. Veel zal afhangen van de nieuwe plaat, is die in lijn met de vorige, ja dan zie ik ze te groot worden voor de festivals voorlopig. Het begint nu al te nijpen.
Met het huidige Rammstein kan GMM het wel rooien met op de andere dagen kleinere en nieuwere heads te zetten, waarom niet.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.050
345
Goh... Als RW Rage Against The Machine kan krijgen (en eventueel System Of A Down er nog bij). Dan denk ik dat ze Rammstein wel nog een keertje aan Graspop zullen "schenken".
RATM moet dan nog op een festival staan natuurlijk, kan evengoed indoor
En Rammstein, iets dat je niet hebt kan je ook niet schenken.
(en al zeker niet te groot voor festivals)
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.433
6.198
Nu persoonlijk heeft Belgische live nation geen probleem met Rammstein, maar die hebben deels nieuw management en dat wil niet met live nation in het algemeen samenwerken.
Discussie zat er oa in dat live nation er geen stadionband in zag…
Als Herman ze kan krijgen wordt het altijd RW overigens.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Paddy

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.260
6.753
Nu persoonlijk heeft Belgische live nation geen probleem met Rammstein, maar die hebben deels nieuw management en dat wil niet met live nation in het algemeen samenwerken.
Discussie zat er oa in dat live nation er geen stadionband in zag…
Als Herman ze kan krijgen wordt het altijd RW overigens.
Bewijzen ze wel het tegendeel natuurlijk. En "kan" idd.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.271
1.334
Iemand van onze werchtergroep zoekt nog een combiticket. Mocht iemand hier er nog een verkopen, hou ik mij aanbevolen. Alvast bedankt!
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Iemand van jullie trouwens al het nieuwe Ghost album geluisterd? Ze zijn wel kind aan huis bij Graspop en de gedoodvergde 'nieuwere' headliner die Graspop zoekt maar ik denk dat ze even goed wel op Werchter kunnen passen, misschien zelfs 2023 als sub headliner .
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.271
1.334
Iemand van jullie trouwens al het nieuwe Ghost album geluisterd? Ze zijn wel kind aan huis bij Graspop en de gedoodvergde 'nieuwere' headliner die Graspop zoekt maar ik denk dat ze even goed wel op Werchter kunnen passen, misschien zelfs 2023 als sub headliner .

Ze zijn heel populair ja. Ik 'begrijp' die show wel niet zo. Het nieuwe album heb ik nog niet beluisterd. Ga het binnenkort zeker eens doen. Maar Ghost zou zeker op Rock Werchter passen, meer en meer radiovriendelijk heb ik ook de indruk. En dan die toenemende populariteit. Graspop moet echter ook elk jaar veel headliners zien te vinden.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Ghost zou een perfecte co head zijn voor System of a Down in 2023 in elk geval.
Hoezo zou Ghost co-head kunnen zijn op Werchter? Die verkopen niet eens Vorst uit. Max op twee na laatste of Barnhead imo.

Stel het je voor op RW in 2023: RATM, SOAD, Gojira en Ghost. Ocharme Graspop! ?
 
  • Haha
Waarderingen: mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken