Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Goh... Als RW Rage Against The Machine kan krijgen (en eventueel System Of A Down er nog bij). Dan denk ik dat ze Rammstein wel nog een keertje aan Graspop zullen "schenken".
Vandaag trouwens Moderat naar de AB aangekondigd. Dacht, gezien de hype (?) en hoge posities dat ze wel Lotto Arena zouden doen, maar blijkbaar niet. Vorst was een aantal treden te groot, dus erg verrassend is het ook niet.
Goh... Als RW Rage Against The Machine kan krijgen (en eventueel System Of A Down er nog bij). Dan denk ik dat ze Rammstein wel nog een keertje aan Graspop zullen "schenken".
Denk dat ze heel veel geld kost en dat ze weinig festivalvolk trekt, vandaar. Past beter op een los event of zo'n event als Lokerse Feesten met omkadering en al. Denk dat ze ook wat is afgestapt van de groteske tours en dat ze liever de dingen kiest die ze zélf graag wil doen.
Ik vind het een beetje moeilijk aangezien dat concert in Oostende eigenlijk al een tweede leg is na dat KBS voor hun album uit 2020? Dus, weet niet. Kan wat overkill zijn? Kan ook gewoon GMM worden, niet?
Beetje zoals in 2017, nadat ze RW in 16 deden. Nu met die uitverkochte, laat ons zeggen, arena's. Ja dubbeltje op zen kant. Veel zal afhangen van de nieuwe plaat, is die in lijn met de vorige, ja dan zie ik ze te groot worden voor de festivals voorlopig. Het begint nu al te nijpen.
Met het huidige Rammstein kan GMM het wel rooien met op de andere dagen kleinere en nieuwere heads te zetten, waarom niet.
RATM moet dan nog op een festival staan natuurlijk, kan evengoed indoor
En Rammstein, iets dat je niet hebt kan je ook niet schenken.
(en al zeker niet te groot voor festivals)
Nu persoonlijk heeft Belgische live nation geen probleem met Rammstein, maar die hebben deels nieuw management en dat wil niet met live nation in het algemeen samenwerken.
Discussie zat er oa in dat live nation er geen stadionband in zag…
Als Herman ze kan krijgen wordt het altijd RW overigens.
Nu persoonlijk heeft Belgische live nation geen probleem met Rammstein, maar die hebben deels nieuw management en dat wil niet met live nation in het algemeen samenwerken.
Discussie zat er oa in dat live nation er geen stadionband in zag…
Als Herman ze kan krijgen wordt het altijd RW overigens.
Iemand van jullie trouwens al het nieuwe Ghost album geluisterd? Ze zijn wel kind aan huis bij Graspop en de gedoodvergde 'nieuwere' headliner die Graspop zoekt maar ik denk dat ze even goed wel op Werchter kunnen passen, misschien zelfs 2023 als sub headliner .
Iemand van jullie trouwens al het nieuwe Ghost album geluisterd? Ze zijn wel kind aan huis bij Graspop en de gedoodvergde 'nieuwere' headliner die Graspop zoekt maar ik denk dat ze even goed wel op Werchter kunnen passen, misschien zelfs 2023 als sub headliner .
Ze zijn heel populair ja. Ik 'begrijp' die show wel niet zo. Het nieuwe album heb ik nog niet beluisterd. Ga het binnenkort zeker eens doen. Maar Ghost zou zeker op Rock Werchter passen, meer en meer radiovriendelijk heb ik ook de indruk. En dan die toenemende populariteit. Graspop moet echter ook elk jaar veel headliners zien te vinden.