Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.460
7.454
Denk dat er niemand moeite mee heeft als ze weer muziek gaan maken en gaan optreden. ;)

Maar dit zal zoals Matt zegt vast om een reissue van eerder werk gaan.
 

RollingStoner

Playlistbediener
7 dec 2016
6
0
Dit jaar een beetje stil geweest op het forum maar nu de lente er aan komt begint de festival voorpret al te komen. Heeft iemand leuke suggesties voor de zaterdag om te gaan bekijken? Buiten de Mainstage programmering en Inhaler ken ik weinig acts. Ik kan alle genres waarderen en ik zoek acts die live echt een performance neerzetten en met overgave optreden. Ik hoor graag van jullie!
 

parelconfituur

Geliefde act
7 dec 2019
1.310
2.060
Dit jaar een beetje stil geweest op het forum maar nu de lente er aan komt begint de festival voorpret al te komen. Heeft iemand leuke suggesties voor de zaterdag om te gaan bekijken? Buiten de Mainstage programmering en Inhaler ken ik weinig acts. Ik kan alle genres waarderen en ik zoek acts die live echt een performance neerzetten en met overgave optreden. Ik hoor graag van jullie!

Inhaler is vrijdag bro. Op zaterdag sowieso Yong Yello, Marcus King, Phoebe Bridgers en ja....ook 21 Pilots.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.864
9.818
Dit jaar een beetje stil geweest op het forum maar nu de lente er aan komt begint de festival voorpret al te komen. Heeft iemand leuke suggesties voor de zaterdag om te gaan bekijken? Buiten de Mainstage programmering en Inhaler ken ik weinig acts. Ik kan alle genres waarderen en ik zoek acts die live echt een performance neerzetten en met overgave optreden. Ik hoor graag van jullie!
Jorja Smith en Phoebe Bridgers springen er echt uit die dag. Voor mij dan.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.271
1.338
Dit jaar een beetje stil geweest op het forum maar nu de lente er aan komt begint de festival voorpret al te komen. Heeft iemand leuke suggesties voor de zaterdag om te gaan bekijken? Buiten de Mainstage programmering en Inhaler ken ik weinig acts. Ik kan alle genres waarderen en ik zoek acts die live echt een performance neerzetten en met overgave optreden. Ik hoor graag van jullie!

LP: een act die ook op het Eurovisiesongsfestival zou passen, maar toch voldoet aan jouw beschrijving:

Dea Matrona: rock op The Slope:

Phoebe Bridgers: "Ten zeerste aanbevolen voor wie verslaafd is aan Courtney Barnett, Big Thief en The National" volgens de website van Rock Werchter.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
LP zou ik dan weer afraden. Verschrikkelijke liveact.
Blijft mij echt een gigantisch raadsel waarom ze deze act van 2e in de Klub C op de originele line-up van 2020 zo hebben opgewaardeerd naar een hoge Barn spot in 2022. Onbegrijpelijk imo, heeft geen enkele populariteitsboost gekregen ofzo.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.864
9.818
Ja? Waarom verschrikkelijk?
Heb daar eens een heel rare show van gezien. Maar niet 'goed raar' maar ongemakkelijk door een teveel aan fletse covers en flauwe poses. Vrij karikaturaal eigenlijk. En een stem die niet om aan te horen was.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.433
6.198
Blijft mij echt een gigantisch raadsel waarom ze deze act van 2e in de Klub C op de originele line-up van 2020 zo hebben opgewaardeerd naar een hoge Barn spot in 2022. Onbegrijpelijk imo, heeft geen enkele populariteitsboost gekregen ofzo.
Er zijn veel acts omhoog geschoven door afzeggingen of deals die niet rond zijn geraakt… daarom spelen verschillende acts hoger dan gepland.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.845
1.063
Jorja Smith en Phoebe Bridgers springen er echt uit die dag. Voor mij dan.
Ik ben fan van de muziek van Jorja, maar live kon ze mij niet bekoren op Pukkelpop.
Te veel poppy en te afgelikt.

Mocht ze die soul en jazz meer doortrekken live, dan zou ze werkelijk top zijn… maar dan kan ze misschien de pubermeisjes niet meer bekoren…
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.864
9.818
Ik ben fan van de muziek van Jorja, maar live kon ze mij niet bekoren op Pukkelpop.
Te veel poppy en te afgelik.

Mocht ze die soul en jazz meer doortrekken live, dan zou ze werkelijk top zijn… maar dan kan ze misschien de pubermeisjes niet meer bekoren…

Gaat ook echt meer die soul jazz kant op. Heb haar gezien op die livestream van Glastonbury van vorig jaar en dat zag er geweldig uit. Solange vibes.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.845
1.063
Gaat ook echt meer die soul jazz kant op. Heb haar gezien op die livestream van Glastonbury van vorig jaar en dat zag er geweldig uit. Solange vibes.
Was het een akoestische set dan?
want als ze iets puur brengt, dan komt het talent wel zeer hard naar boven…

Ga ze in ieder geval toch opnieuw gaan zien op Werchter….
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.433
6.198
Gaat ook echt meer die soul jazz kant op. Heb haar gezien op die livestream van Glastonbury van vorig jaar en dat zag er geweldig uit. Solange vibes.
Heb dat ook gehad met Anderson .Paak, veel gezien, waaronder toen in de Botanique. Speelde hij een halfuur langer dan gepland, plezier spatte er af. Maar die show in de Lotto was alles wat hij niet moest zijn. Moest precies de nieuwe popster lijken.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.864
9.818
Heb dat ook gehad met Anderson .Paak, veel gezien, waaronder toen in de Botanique. Speelde hij een halfuur langer dan gepland, plezier spatte er af. Maar die show in de Lotto was alles wat hij niet moest zijn. Moest precies de nieuwe popster lijken.

En dan daarna op Pukkelpop weer meesterlijk zijn.
 

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
168
114
Ik heb Jorja Smith in 2019 op Lowlands gezien. Viel mij tegen. Beetje mat, plichtmatig en weinig vuur. Prachtige dame overigens ;)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.864
9.818
Was het een akoestische set dan?

Nee, leek me full band geweest te zijn. Wil trouwens hee graag die opnames nog eens bekijken, maar staan nergens meer online. Sets van IDLES, Jorja en Damon Albarn waren echt fijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken