Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.657
2.272
Jammer dat ze Suikerrock uit het centrum van Tienen hebben gehaald. Dat gaat hem geen goed doen.
In het centrum was net geen toekomst meer voor het festival. De enige mogelijkheid om verder te leven was verhuizen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.924
6.176
Ik denk ook dat er bij @Yannick frustratie zit dat jonge (en vooral vrouwelijke) acts vaak worden weg gelachen door veel mensen in dit forum. Als hier de naam Taylor Swift wordt genoemd gaan mensen volgens mij meteen in de verdediging.

Heb dit zelf ook al vaker gemerkt helaas. Vooral dat sommige mensen dan denken dat een Dua Lipa nog even bij de zondag van Werchter erbij had gekund?

Maar goed we zullen zien wat de toekomst brengt.
We lachen ze enkel weg wanneer ze kut muziek maken, net zoals we dat mannelijke kut acts doen. Volgens mij vind/vond bijna iedereen Taylor Swift een goed idee.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.433
6.198
Hah. Wist ik niet. Qua line-up lijkt me vooralsnog weinig te verschillen met de laatste jaren? Zolang Chem Bros mag cashen op eender welke plek, dan zullen ze dat natuurlijk blijven doen. Indien er niemand meer de geldbuidel meer wilt opentrekken.. zie ik ze eens grote ogen trekken.. en/of daarna nooit meer terugkomen. Denk dat je de keren dat ze nog in de VS speelden bv. de afgelopen tien jaar op twee handen kunt tellen.
Denk dat ze wel hetzelfde pad zullen blijven bewandelen, maar dat je een band die je soms op de Lokerse hebt nu ook sneller in Tienen zal zien.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.845
1.064
Er zitten deel andere mensen nu achter Suikerrock, moet geen tekeningetje maken wie denk ik. Vanuit dat idee is het iets beter te plaatsen, neemt niet weg dat Chem brs iets kritischer mogen kiezen waar ze spelen, maar dat punt is al voorbij als je geld wil verdienen vermoed ik. Blijft geen goedkope act.
Lokerse Feesten en Suikerrock tappen meestal uit hetzelfde vaatje…
Ch Br hebben ook al in Lokeren gespeeld, dus waarom niet…
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.845
1.064
Normaal zaterdag 18 juni. Maar had eerlijk de aankondiging al verwacht. Eerder deze week wel bevestigd dat die affiches rond zijn, zou allemaal niet lang meer mogen duren.
Dus we gaan nog altijd uit van affiches in het meervoud, dus 1 extra tw classic en 1 extra Werchter boutique?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.864
9.818
Volgende week maart, normaal gezien Pukkelpop tijd die aanbreekt, dus benieuwd of we alles binnen een tijdspanne van 2 weken gaan kennen.

Verwacht nu wel dat PkP ietsje later zal zijn, maar denk ook wel dat die de tijd om in verkoop te zijn, zullen kunnen gebruiken.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.657
2.272
Toch stom van die gemeente. Hoe kan je zoiets beslissen.
Spierballenrollen tussen organisatie en stadsbestuur. Die laatste wilt ook iets doen aan het imago van de grote markt en daar zou het festival de dupe van zijn. Nu ja dit waren geruchten van voor covid, er is ondertussen veel veranderd.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
639
491
Hey, even een brutale vraag, heeft iemand of (meerdere mensen) zin/tijd om, net zoals in het pinkpop topic, hier artiesten uit te lichten en toe te lichten?
Ik vind het een hele leuke actie, maar mij ontbreekt het aan de tijd om het zelf te doen.
Er kunnen ook meerdere mensen 1 artiest natuurlijk.
 

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
329
257
Hey, even een brutale vraag, heeft iemand of (meerdere mensen) zin/tijd om, net zoals in het pinkpop topic, hier artiesten uit te lichten en toe te lichten?
Ik vind het een hele leuke actie, maar mij ontbreekt het aan de tijd om het zelf te doen.
Er kunnen ook meerdere mensen 1 artiest natuurlijk.
Je kan om te beginnen al eens hier kijken. ;) Vooral bekende bands in deel 1, maar dat zou in deel 2 moeten beteren!

 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.657
2.272
Voorgaande edities (die zijn doorgegaan) werden er artiesten toegelicht in het artiesten bio's topic. Dat kan eventueel terug nieuw leven in geblazen worden?
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.138
5.526
Ik zal beginnen met een binnenkopper. Een van mijn favoriete bands Fever 333.
Ze staan zondag om 13u in de barn en ik weet zeker, dat dit voor velen een hoogtepunt zal zijn. Zeer energieke live-shows en dat resulteerde op GMM19 in een uitzinnig publiek. Daarnaast ook nog politiek geïnspireerde teksten, wat voor mij vaak een pluspunt is.
Je kan je verwachten aan moshpits, ronddraaiende gitaren, een crowdsurfende zanger, die minstens 1 keer ergens opklimt en toch ook nog eens zeer meezingbare nummers.
Live:
Bekendste nummers:
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.724
7.489
Ik zal beginnen met een binnenkopper. Een van mijn favoriete bands Fever 333.
Ze staan zondag om 13u in de barn en ik weet zeker, dat dit voor velen een hoogtepunt zal zijn. Zeer energieke live-shows en dat resulteerde op GMM19 in een uitzinnig publiek. Daarnaast ook nog politiek geïnspireerde teksten, wat voor mij vaak een pluspunt is.
Je kan je verwachten aan moshpits, ronddraaiende gitaren, een crowdsurfende zanger, die minstens 1 keer ergens opklimt en toch ook nog eens zeer meezingbare nummers.
Live:
Bekendste nummers:
Ik denk dat ik ze wel ga checken, maar meer uit gebrek aan beter. Muziek speelt me niet super aan, maar wel het live wel een kans geven.

Goed idee om de artiesten bio's weer te doen. Van mij mogen we daar wel in dat siste topic verplaatsen. Dan zal ik er ook weer een paar doen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.864
9.818
De Rock Werchter organisatie heeft iets met Jamie XX precies. Naast headliner (!) van de Barn ook nog eens op CORE festival.

Wordt wel eens tijd dat de man meer dan één echt album uitbrengt...
 

duyck

Gouden Tip
7 nov 2013
432
22
De Rock Werchter organisatie heeft iets met Jamie XX precies. Naast headliner (!) van de Barn ook nog eens op CORE festival.

Wordt wel eens tijd dat de man meer dan één echt album uitbrengt...
69 euro.. dit gaat toch ook niet uitverkopen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken