Het zou fijner zijn als die discussie nog is naar boven zal komen (en dat zal ze) er langs de 2 kanten wat volwassener naar het onderwerp gekeken kan worden? Dat datgene dat jij zegt genuanceerder kan maar dat er ook geen antwoorden als 'LOL/DUDE...' en wat nog allemaal moet komen, want iemands mening/opvattingen zo neerbuigend toeschrijven brengt ook geen meerwaarde (zelfs al slaat iemand de bal volledig mis).
Bijna alle posts over dit waren even met de wenkbrauw fronsend als de laatste 2 drops van het festival waarover dit topic over gaat.
Persoonlijk vind ik het zelf een moeilijk onderwerp. Het is zoiets waar iedereen een mening over hoort te hebben lijkt het, zeker omdat het verder reikt dan de muziekbusiness alleen. Maar dan voel ik me altijd in een hoekje geduwd, omwille van dat ik niet zie hoe IK er kan voor zorgen dat er verandering in komt. Ik ben geen booker, geen promotor, geen radiostation, geen .... Wel een simpele concert en festivalganger op zoek naar leuke ervaringen. Maar moet ik daarom bewust organisatoren/festivals/bands links laten liggen omdat het niet is zoals het zou moeten zijn? Ik vind dit echt een moeilijke evenwichtsoefening.