Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.657
2.272
Joost ook op OLT rivierenhof. Kon de overlap dan niet komen van Demarco, Van Etten, Rise Against, Chet Faker etc...
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.271
1.338
MEUTE ook op Rock Werchter en Core. Geen probleem toch? Jamie xx zal heus wel met een nieuw album komen hoor.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.864
9.817
MEUTE ook op Rock Werchter en Core. Geen probleem toch? Jamie xx zal heus wel met een nieuw album komen hoor.
Vast wel, maar op tijd voor de festivalzomer? Hij is vorig jaar ook weer gaan touren (oa APE) met dat ene plaatje.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.271
1.338
Qua (grotere) dancenamen heeft Rock Werchter wel niet te veel moeten afstaan aan het Core Festival. Als je Moderat, Bicep, Jamie xx, Lost Frequencies en Disclosure hebt staan (en dan nog met de redelijk lange settijden) zit het op dat vlak zeker goed. Die namen hadden stuk voor stuk niet misstaan op dat Core festival (OK, Jamie xx staat er :)).

Misschien komt er nog wel overlap. Bicep Live is eigenlijk een must-have voor zulk festival vind ik.

Edit: Bicep is de beide dagen van het Core Festival al bezet.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.657
2.272
Dat zeggen ze al jaren...
Als idontknow een eerste single van deze moet zijn zit die al sinds 2020 in de pijplijn. Telkens geschoven door covid?
Nu deze heb ik nog niet live gezien, is dat een beetje een goed alternatief om die zaterdag mee te eindigen?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.864
9.817
Als idontknow een eerste single van deze moet zijn zit die al sinds 2020 in de pijplijn. Telkens geschoven door covid?
Nu deze heb ik nog niet live gezien, is dat een beetje een goed alternatief om die zaterdag mee te eindigen?
Live gezien en vind het wel een fijne naam. Heeft zelf ook genoeg remixen van andere acts gemaakt, die eigenlijk allemaal goed tot uitstekend zijn. En idontknow is al heel lang uit, maar vind ik zowaar zijn beste nummer tot nu toe. Dus ben wel benieuwd naar een nieuw album, al lijkt het wel of dat ding nooit zal verschijnen.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.657
2.272
Exact een jaar na hun stop is Daft Punk terug actief. Hun socials wijzen naar een viering van hun Daftendirekttour. Ook de website is back online met bovenstaande tour uit 97 in de hoofding.
Toen deden ze Torhout-Wechter aan onder andere. Ik droom terug.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.050
345
Exact een jaar na hun stop is Daft Punk terug actief. Hun socials wijzen naar een viering van hun Daftendirekttour. Ook de website is back online met bovenstaande tour uit 97 in de hoofding.
Toen deden ze Torhout-Wechter aan onder andere. Ik droom terug.
25jaar geleden, zal wel zoiets zijn ipv reünie
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.864
9.817
Ja dat werd aangenomen. En dat filmpje met die explosie kwam exact een jaar geleden.
Die split kwam uit het niets, dus waarom de reunie ook niet?

Denk dat het wat vreemd is om groots met ‘1993-2021‘ je afscheid te delen om in 2022 alweer een tour aan te kondigen. Dit wordt toch gewoon een reissue van iets?
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.657
2.272
Denk dat het wat vreemd is om groots met ‘1993-2021‘ je afscheid te delen om in 2022 alweer een tour aan te kondigen. Dit wordt toch gewoon een reissue van iets?
Ik zie het dan als een begin van iets. Een reissue, dan maak je toch promo van dat iets en toch niet van een tour? Afin time will tell, maar de heren kunnen terug op tafel de komende jaren. :ROFLMAO:
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.259
13.608
Denk dat het wat vreemd is om groots met ‘1993-2021‘ je afscheid te delen om in 2022 alweer een tour aan te kondigen. Dit wordt toch gewoon een reissue van iets?
Neem ik ook aan, ja. Heel die heisa om te stoppen en dan gewoon een jaar later doorgaan. Dat kan natuurlijk niet...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken