Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.269
1.333
Op het allereerste zicht:
Negatief: de opwaardering van sommige dagen in de tenten blijft uit. Het evenwicht tussen stijlen over de verschillende dagen wordt niet hersteld (zaterdag!). IDLES met Turnstile laten clashen! Neen!!!

Positief: de langere settijden van Metallica en Pearl Jam, de langere settijden van dance-headliners als Moderat, Bicep, Jamie xx en Disclosure. Ook belangrijk hoor, al wordt er hier op het forum minder over gepraat.
 
  • Leuk
Waarderingen: simonbolivar

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.433
6.198
Die hebben behoorlijk geruisloos de zaterdag van de site laten vallen inderdaad. Weet jij wie daar oorspronkelijk zouden headlinen?
Neen, maar ik weet wel dat er voorbije maanden veeeeeel plannen in het water zijn gevallen. Want er wordt veel afgegeven op line up Rw, maar het zag er tijdje terug helemaal anders uit. Helaas.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
965
658
Neen, maar ik weet wel dat er voorbije maanden veeeeeel plannen in het water zijn gevallen. Want er wordt veel afgegeven op line up Rw, maar het zag er tijdje terug helemaal anders uit. Helaas.
Het zijn helaas nog altijd onzekere tijden voor bands die touren
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.260
6.753
Je schrijft de zaterdag verkeerd.
grandma-1.jpg
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Chiel, Paddy en Timmetje

festirock

Support act
1 dec 2015
965
658
Neen, maar ik weet wel dat er voorbije maanden veeeeeel plannen in het water zijn gevallen. Want er wordt veel afgegeven op line up Rw, maar het zag er tijdje terug helemaal anders uit. Helaas.
Ondanks er wat wegviel blijft dit toch een sterke line up waarop mensen al 2 jaar zitten te wachten om eindelijk nog s een heel weekend te genieten. Nog 5 maanden
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.260
6.753
Maar gaat dat publiek überhaupt op de weide zijn? Ben echt benieuwd of hij een volle Barn trekt. Ook bij Polo G trouwens.
Grappig. Terwijl het forum liep te watertanden van Brockhampton in de Barn, heerst er bij een vergelijkbare poprap act een algemeen soort wantrouwen. De kansen worden hier ook enkel gegeven aan zij die hen geliefd zijn hè. Misschien ook een goeike voor de programmators, want BH trok geen knijt volk en stonden toch voorlaatste ondanks veel hype.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Grappig. Terwijl het forum liep te watertanden van Brockhampton in de Barn, heerst er bij een vergelijkbare poprap act een algemeen soort wantrouwen. De kansen worden hier ook enkel gegeven aan zij die hen geliefd zijn hè. Misschien ook een goeike voor de programmators, want BH trok geen knijt volk en stonden toch voorlaatste ondanks veel hype.
Ik vind dat beide namen absoluut thuishoren op RW.

Heb het alleen over het feit dat die gigantisch hoog staan en dat ik me afvraag of die überhaupt volle tenten gaan lokken. Kijk eens naar die zondag, Polo G is echt een eiland hé. Vraag me echt oprecht af hoe vol die Barn zal staan op dat moment.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken