Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.657
2.272
Wel een erg populaire naam bij de jeugd en dus wat mij betreft een logische boeking. Had die dan wel niet als headliner van de Barn aangevoerd, maar eerder derde op de Main ofzo ...
Geeft ons wel de mogelijkheid om Pixies-Beck-TWOD-PJ te checken. Kan slechter. Al is er bij de eerste 2 wel een overlap.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Uw enige ietwat alternatieve headliner maar een 1h15 geven. Toch jammer ...

En tja, als ik zo'n ILA nu al geboekt zie worden, kan je je afvragen hoe onafhankelijk die Nieuwe Lichting is (voor alle duidelijkheid geen oordeel over de naam an sich)
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Vind de settijden van de headliners niet heel lang. PJ en Metallica beide 2 uur en RHCP zelfs maar 1,5 uur
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Wel een erg populaire naam bij de jeugd en dus wat mij betreft een logische boeking. Had die dan wel niet als headliner van de Barn aangevoerd, maar eerder derde op de Main ofzo ...
Had het eerder over zijn positie. Wat doet dat als hoofdact op het tweede podium van je festival.
 

Alyamepi

Nieuw lid
9 feb 2022
3
0
The kid Laroi? echt? Volgend jaar ook nog Justin Bieber, take that en de ketnet band. En ik was nog zo aan het hopen op nog topper in de Barn om van de donderdag toch nog iets te maken. Ik ga de eerste dag skippen, denk ik. Alles bij elkaar vind ik het programma wel OK, ondanks de vele kritiek, maar de donderdag is de slechtste dag sinds heel lang.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Ik ga alleen maar zondag en baal wel van Sum 41 vs Big Thief en Balthazar vs. Modest Mouse. Voor de rest ga ik me best wel amuseren die dag.

Turnstile laten clashen met Idles vind ik mogelijks nog een dommere zet dan PJ vs Pixies x-aantal jaar geleden.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
965
658
The kid Laroi? echt? Volgend jaar ook nog Justin Bieber, take that en de ketnet band. En ik was nog zo aan het hopen op nog topper in de Barn om van de donderdag toch nog iets te maken. Ik ga de eerste dag skippen, denk ik. Alles bij elkaar vind ik het programma wel OK, ondanks de vele kritiek, maar de donderdag is de slechtste dag sinds heel lang.
Ik vind de donderdag net een sterke dag . Pearl Jam, pixies, twod, en nu kan je ook nog Beck meepikken
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
1 uurtje Lianne La Havas, nochtans een tentafsluiter. Ben blij dat ik daar geen dagticket voor had.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.260
6.753
Uw enige ietwat alternatieve headliner maar een 1h15 geven. Toch jammer ...

En tja, als ik zo'n ILA nu al geboekt zie worden, kan je je afvragen hoe onafhankelijk die Nieuwe Lichting is (voor alle duidelijkheid geen oordeel over de naam an sich)
Da's al jaren zo natuurlijk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken