Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.677
837
Oeh, wat een goede toevoeging is dat, zeg. Hopelijk komt ie nog met een Nederlandse datum. Wil Norgren graag nog eens zien. Heb 'm in februari 2020 laten schieten voor een tweede keer The Teskey Brothers, al ik kreeg daar al snel spijt van (ondanks dat TTB wel gewoon een goed concert gaf).

Edit: En Beth Hart! Hallo, waarom zegt niemand dat even...?
Dan staat ze dus niet op Blues Peer denk ik
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.433
6.197
Ik moet nog steeds af en toe een klein beetje huilen als ik Bazart op de mainstage voor Metallica zie staan. Had daar nou echt geen Gojira gepast..
Die waren niet beschikbaar komende zomer. Maar ben er erg zeker van dat die er gaan staan in 2023 op de hardere dag(en).
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Dagje SOAD + Volbeat en dagje RATM + Run The Jewels confirmed?

Met de line-up van deze editie in rekening genomen, verwacht ik dan wel dat ze die twee dagen dan aanvullen met een dagje Muse en een dagje Foo's ofzo. Mss ook nog ergens QOTSA en Faith No More na annulering dit jaar.
Dan ben ik wel weer op de Werchtse wei te vinden hoor :)
 
  • Leuk
Waarderingen: zero en theblackmadness

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Met de line-up van deze editie in rekening genomen, verwacht ik dan wel dat ze die twee dagen dan aanvullen met een dagje Muse en een dagje Foo's ofzo. Mss ook nog ergens QOTSA en Faith No More na annulering dit jaar.

Met RATM die hun tour weer verschuift, verwacht ik die pas in Europa in 24 ofzo. En van SOAD is helemaal niet gezegd dat ze in 23 terugkeren toch?

Muse doet dit jaar een tour en doen elke kermis in Europa aan, in 23 alwéér een festivaltour? Ook FF lijkt me sterk, gaan die tegen dan weer een nieuwe plaat en tournee hebben?

Tenslotte is het nog maar afwachten wat de mentale stand van Mike Patton wordt, en of Homme überhaupt nog een carrière heeft.

Je bent Arcade Fire en Arctic Monkeys vergeten trouwens. Blur schijnt ook te willen terugkeren.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.258
6.746
Zo gaat het echt ieder jaar hè; "joma, extreem nice (headline)act x die zal wel beschikbaar zijn volgend jaar" en als puntje bij paaltje komt heb je Pearl Jam, Muse, Kings Of Leon, Twenty One Pilots of whatever.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.433
6.197
Met RATM die hun tour weer verschuift, verwacht ik die pas in Europa in 24 ofzo. En van SOAD is helemaal niet gezegd dat ze in 23 terugkeren toch?

Muse doet dit jaar een tour en doen elke kermis in Europa aan, in 23 alwéér een festivaltour? Ook FF lijkt me sterk, gaan die tegen dan weer een nieuwe plaat en tournee hebben?

Tenslotte is het nog maar afwachten wat de mentale stand van Mike Patton wordt, en of Homme überhaupt nog een carrière heeft.

Je bent Arcade Fire en Arctic Monkeys vergeten trouwens. Blur schijnt ook te willen terugkeren.
Tour USA RATM is verschoven naar deze zomer waardoor alles openligt volgende zomer in Europa…
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
Compleet uitverkocht en de laatste namen:

A final round of names completes the line-up. Chart wonder and rising star The Kid LAROI comes to Werchter on Thursday 30 June. Also new on that day are Lady Blackbird, Glints and ILA. New names for Friday 1 July are SONS, Tin Fingers and Sans Soucis. Yong Yello and grandson play the Festivalpark in Werchter on Saturday 2 July.

8302ABD7-A83E-470C-9517-DAB529D27C4A.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Gebruikers die dit onderwerp bekijken