Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.370
2.712
Fever 333 wel zéér vroeg, dat gaat een slopende laatstedag worden.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.683
666
Ik snap dat The Kid LAROI niet echt populair is op fora als deze, maar als je enkel kijkt naar zijn populariteit (nadert zowat Billie Eilish) dan vind ik dit niet eens zo gekke plek. Geldt ook beetje voor grandson, maar die hebben ze wel op het kleinste podium gezet.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
The kid Laroi? echt? Volgend jaar ook nog Justin Bieber, take that en de ketnet band. En ik was nog zo aan het hopen op nog topper in de Barn om van de donderdag toch nog iets te maken. Ik ga de eerste dag skippen, denk ik. Alles bij elkaar vind ik het programma wel OK, ondanks de vele kritiek, maar de donderdag is de slechtste dag sinds heel lang.
Je schrijft de zaterdag verkeerd.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Ik ga alleen maar zondag en baal wel van Sum 41 vs Big Thief en Balthazar vs. Modest Mouse. Voor de rest ga ik me best wel amuseren die dag.

Turnstile laten clashen met Idles vind ik mogelijks nog een dommere zet dan PJ vs Pixies x-aantal jaar geleden.
Dat tijdschema op zondag is sowieso niet allerbest...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Ik snap dat The Kid LAROI niet echt populair is op fora als deze, maar als je enkel kijkt naar zijn populariteit (nadert zowat Billie Eilish) dan vind ik dit niet eens zo gekke plek. Geldt ook beetje voor grandson, maar die hebben ze wel op het kleinste podium gezet.
Maar gaat dat publiek überhaupt op de weide zijn? Ben echt benieuwd of hij een volle Barn trekt. Ook bij Polo G trouwens.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.683
666
Maar gaat dat publiek überhaupt op de weide zijn? Ben echt benieuwd of hij een volle Barn trekt. Ook bij Polo G trouwens.
Ja, dat is de vraag. Maar zijn echt niet alleen maar 15 jarige...

Maar als je kijkt naar te hoog geplaatste artiesten, dan vind ik Lous and The Yakuza ook wel erg hoog staan. Zowel Parcels als girl in red zou je logischerwijs hoger plaatsen.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.269
1.333
Ik had The Kid Laroi bij 'grote kanshebbers' geplaats in een post van 24 november blijkbaar. Was hem intussen ook wel uit het oog verloren moet ik zeggen :)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.454
7.448
Verbaast me oprecht dat Celeste en Little Simz niet op Werchter staan. Zijn in de buurt want staan ook op DTRH. Zal dan wel Pukkelpop worden of niet?
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.433
6.198
Ja, dat is de vraag. Maar zijn echt niet alleen maar 15 jarige...

Maar als je kijkt naar te hoog geplaatste artiesten, dan vind ik Lous and The Yakuza ook wel erg hoog staan. Zowel Parcels als girl in red zou je logischerwijs hoger plaatsen.
Die dag KluB C weet van 2 relevante acts die zijn weggevallen, en Sons dat er nog eentje komt vervangen.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.269
1.333
Oei, vallen TWC 2 en Boutique 2 dan in het weekend van 8, 9 en 10 juli? Ze bieden daar best zo snel mogelijk duidelijkheid over. Kwestie van vakantieplannen. Daarin zal ik niet de enige zijn veronderstel ik.

Voor mij mag het eerder op maandag 4 juli nog een extra dagje zijn :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken