Excuseer? Dus indien het wél m'n ding zou zijn, dan mag ik kritiek geven en anders niet?
Sommige, veel, mensen zijn snel tevreden met wat namen, me dunkt. Logisch ergens na 2 jaar, maar ik verwacht qua niveau dat RW wél een gelijke tred met voorgaande jaren - zeker wanneer een veelvoud aan bands en artiesten door net dat luik van 2 jaar staat te springen om te spelen. Remember toen er een tijdje geleden werd gesproken van twee weekends Werchter omdat er zoveel aanbod is? De prijsstijging werd precies ook allemaal snel doorgeslikt.
Corona heeft natuurlijk veel impact op het koopgedrag (en ergens ook niet, zie de concerten die maar niet verkocht geraken). Vind dat ze zich er vrij snel hebben vanaf gemaakt toen ze zagen dat ze op uitverkopen stonden tbh. Niet meer de gaspedaal ingeduwd om nog enkele straffe dingen te boeken, niet meer de moeite gedaan om een waardige vervanger te vinden voor Faith No More, The Streets en Queens Of The Stone Age, nope. Ik verwacht van Werchter toch net wat meer, zeker dit jaar. De frustratie en verontwaardiging van vorige week heeft bij velen precies al plaats gemaakt voor vrede ofzo à la "oh, maar het is allemaal wel prima. Het mag dan wel wat minder zijn, maar ik ga nog steeds veel plezier hebben" en "ochja, de knaldrang is zo groot. Who cares wie er op het podium staat". Misschien was het jij het niet, kan het me niet herinneren maar de sfeer is.. opmerkelijk haha.