Mis je weer eens een uur, zijn we plots weer 4 pagina's verder.
Wellicht is het meeste al gezegd over uurschema en nieuwe acts, maar hierbij even mijn mening:
Donderdag:
- Jammerlijke clashes voor mij tussen de mooiste acts van die dag (en eigenlijk zelfs het weekend): Haim vs. Carly vs. Yumi Zouma vs. Cigarettes After Sex
- Laatste act (excl. headliner) eindigt al om 23u45?
- TWOD had een kwartiertje langer gemogen, maar ja..
Vrijdag:
- Moderat 1,5 uur is mooi
- Ondanks dat ik Lous & The Yakuza een leuke act vind, vind ik het een redelijk zwaktebod om haar zo hoog te programmeren. Vond het logisch, aangezien ik dacht dat ze tijdens Metallica zou spelen, maar nu vind ik ze toch wel een tikje te hoog staan tbh.
- Alt-J slechts een uurtje is ook jammer, had ze liever 1u15 zien krijgen.
- jammerlijke clash tussen Parcels en The Regrettes, voor de rest niet echt een clash. Wel een mooi rijtje barn/klub c-acts 's avonds.
- Tot 17u55 valt er voor mij eigenlijk niet veel te zien.
Zaterdag:
- missende act slope?
- opnieuw een barn-act tijdens de headliner vind ik best opvallend.
- Sub krijgt, net zoals vrijdag, slechts een uurtje? (allebei niet mijn ding, maar opnieuw best opvallend)
Zondag:
- Jammerlijke clashes: Dry Cleaning vs Kacey & Snail Mail vs Disclosure
Algemeen:
- Van de nieuwe toevoegingen ken ik eigenlijk enkel de Belgische, waarbij ik ILA (ken ik ook persoonlijk, dus erg blij voor hen) en Yong Yello best leuk vind. Glints en SONS zijn niet mijn ding, maar staan redelijk laag dus minder erg.
- vind de consistentie tussen afsluiter barn & klub c die de tenten afsluit wat missen. Was in het verleden toch altijd de Klub C-afsluiter tijdens de healdiner?
Moet zeggen dat door de clashes er eigenlijk nog maar redelijk weinig overblijft van wat ik echt wil zien. Ga het nog even laten bezinken, maar ben aan het overwegen om mijn ticket terug te verkopen, wat gelukkig geen probleem zal zijn.