Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.771
3.525
Met een vaccinatieplicht zouden we een normale zomer knn beleven. Zou het ergens normaal vinden dat ze mss vaccinatie gaan vragen om toegelaten te worden op massa events.

Los daarvan , hopelijk gaan er niet teveel Amerikaanse bands hun tour schrappen. Maar de zomer is nog ver weg, mss loopt t dan allemaal weer wat beter.
Helemaal mee eens. Als het maar doorgaat...... Vaccinatie, booster, kan me niet schelen. Ik zorg wel dat ik die kan overhandigen... Men moet maar eens solidair zijn met degenen die het echt nodig hebben om eens eruit te gaan.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.759
NOS Alive kondigt nu ook (per ongeluk) Stormzy aan. Op de Metallica dag daar (love de vreemde combo). RW, you there?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.415
6.125
Weet ik dus niet. Zijn tour lijkt me nu meer rond juli verplaatst te hebben, nu hij R+L vorig jaar gedaan heeft.
Denk hele zomer beschikbaar. Dus afhankelijk van wie het beste bod heeft, en waar hij de show met de meeste weerklank kan spelen...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.759
Denk hele zomer beschikbaar. Dus afhankelijk van wie het beste bod heeft, en waar hij de show met de meeste weerklank kan spelen...
Je zou denken, op het grootste festival van België dat niet Tomorrowland is.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.415
6.125
Stond de laatste normale editie op Pukkelpop, of ben ik fout? Het zal tussen Dour en RW gaan…
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.075
1.370
Ik heb er helemaal niets mee in ieder geval, vreselijk. Ik hoop dat ze in de volgende worp een paar leuke tent namen voor die zaterdag bekend maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.759
Ik heb er helemaal niets mee in ieder geval, vreselijk. Ik hoop dat ze in de volgende worp een paar leuke tent namen voor die zaterdag bekend maken.
Vooral benieuwd naar die zondag. Dat was oorspronkelijk de mooiste set Barn namen in lange tijd.
 
  • Leuk
Waarderingen: randyrw

Gebruikers die dit onderwerp bekijken