Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

heb het ook in de app en op de site. Echter een uur geleden werd er nog gepost over Maneskin. Zal wel een fout zijn inderdaad

Systeemfoutje Ticketmaster en amper nog iemand aan het werk. Zal 1 van de als ze herstarten wel opgelost worden.

Mijn tere hartje zakte me al in de schoenen. Dit jaar wil ik weer veel te veel betalen voor aangelengd bier en hamburgers, socializen met te jonge grieten en genieten van een reeks prachtige optredens.

Nog een jaar zonder zou gewoon...nee..nope.

Mijn tere hartje zakte me al in de schoenen. Dit jaar wil ik weer veel te veel betalen voor aangelengd bier en hamburgers, socializen met te jonge grieten en genieten van een reeks prachtige optredens.

Nog een jaar zonder zou gewoon...nee..nope.
Dan moeten we echt gaan rellen he.

Heb voor mezelf besloten om van alles wat in 2022 wordt gecanceld geld terug te claimen. Met een schone lei van start gaan als het ooit weer eens mag.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Heb voor mezelf besloten om van alles wat in 2022 wordt gecanceld geld terug te claimen. Met een schone lei van start gaan als het ooit weer eens mag.
Mwa, als het in 2022 niet kan, dan zie ik niet waarom het in 2023 of 2024 wél zou kunnen.

Rage zou volgens insiders hun hele tournee van dit jaar afgeblazen hebben, en dus ook Coachella lolz. Blijft er van die hele headliner trio van 2020 niets meer over lol.

'23 dan maar.. Kunnen meteen ook Europa meepakken haha.

• Wow
Waarderingen: wenteldave
Rage zou volgens insiders hun hele tournee van dit jaar afgeblazen hebben, en dus ook Coachella lolz. Blijft er van die hele headliner trio van 2020 niets meer over lol.

En zo zullen er nog meer volgen vrees ik. Benieuwd wat overeind blijft van de oorspronkelijke affiche

Zou wel echt bizar vreemd zijn. Die zijn amper een maand geleden nog aangekondigd voor festivals...

Zekers, maar dat zei je niet. Ging toch over de volledige tour dit jaar en niet alleen de Amerikaanse leg?
Tournee is toch gewoon.. Concerten? Ik benoemde Coachella omdat ze binnen dit en een week hun line-up gaan droppen en RATM last minute zou hebben gecanceld.

Als ze in 23 in de VS staan, dan lijkt het me dat ze pas RW doen in 24. Jezus, 2024. Waar spreken we zelfs over. ?

Mwa, als het in 2022 niet kan, dan zie ik niet waarom het in 2023 of 2024 wél zou kunnen.
Dit is exact mijn reden om overal maar geld voor terug te vragen. Heb lang genoeg gewacht en als het zelfs nu met alle vaccinaties, boosters, en wetenschappen dat het virus vrijwel alleen kwetsbare mensen treft niet mag, is het een keer mooi geweest.

Dit is exact mijn reden om overal maar geld voor terug te vragen. Heb lang genoeg gewacht en als het zelfs nu met alle vaccinaties, boosters, en wetenschappen dat het virus vrijwel alleen kwetsbare mensen treft niet mag, is het een keer mooi geweest.
Met een vaccinatieplicht zouden we een normale zomer knn beleven. Zou het ergens normaal vinden dat ze mss vaccinatie gaan vragen om toegelaten te worden op massa events.

Los daarvan , hopelijk gaan er niet teveel Amerikaanse bands hun tour schrappen. Maar de zomer is nog ver weg, mss loopt t dan allemaal weer wat beter.

Users who are viewing this thread