Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.915
8.556
Kae Tempest en Agnes Obel naar Gent Jazz...

(Van Morrison ook, maar die was al niet echt een RW- kanshebber)
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.141
1.175
Mijn lijstje kleinere namen:

Big Thief, Frank Carter & the Rattlesnakes, Wilco, Sylvie Kreusch, Massive Attack, Sault, Fontaines DC, Liam Gallagher, Public Service Broadcasting, Gojira, Courtney Barnett, Jungle, Laurent Garnier, Manic Street Preachers (nog nooit op Rock Werchter gestaan!), Maneskin, Turnstile, Bicep, Intergalactic Lovers (nog nooit op Rock Werchter gestaan!), High Hi, Chibi Ichigo, Dirk., Grace Jones...

Oh ja, en HAIM en Beck natuurlijk ook nog.

Niet iedereen is echt 'klein' van deze lijst natuurlijk haha.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: randyrw

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.915
8.556
Oh en The National natuurlijk. Als ze die nog uit de hoge hoed kunnen toveren.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.529
4.404
1. Fever 333
2. Gojira
3. IDLES
4. Fontaines D.C.
5. The Chats

En vreemd had Agnes Obel wel terug verwacht, of was dat in 2020 ook het plan dat ze op beiden stond?
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.288
6.478
1. Michael Kiwanuka
2. HAIM
3. Phoebe Bridgers
4. The Dead South
5. Black Pumas

De namen die ik nog nooit heb gezien van het 2020 affiche en ook niet in de planning heb staan.

Qua grote barn namen hoop ik erg op The National, Massive Attack, Beck en Liam Gallagher.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.008
3.693
Froukje zal er wel staan, Naaz mocht ooit de KlubC al openen, dus verwacht dat zij ook een mooie spot krijgt daar.
 

JR1

Campingartiest
4 nov 2021
64
41
Wolfmother heeft ook een nieuw album uit. Waarschijnlijk niet echt welkom op dit forum (oude mannen met gitaren), maar ik heb ze nog nooit gezien en zou ze toch een kans willen geven. Hebben nu eenmaal een paar dikke schijven die ik zo nu en dan graag opzet! Weet wel niet wat hun live-reputatie is..
 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
445
60
Bush
Opposites
Fontaines DC
Seagirls
White Lies
Beck
Goose
Sports team
Eels
Wolf Alice
Sam Fender
Etc...
 
Laatst bewerkt:

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Wolfmother heeft ook een nieuw album uit. Waarschijnlijk niet echt welkom op dit forum (oude mannen met gitaren), maar ik heb ze nog nooit gezien en zou ze toch een kans willen geven. Hebben nu eenmaal een paar dikke schijven die ik zo nu en dan graag opzet! Weet wel niet wat hun live-reputatie is..
Live vind ik ze prima. Zal geen hoogtepunt zijn maar ook geen dieptepunt. Daarnaast zullen ze niet heel hoog staan op het affiche.

Ze hebben momenteel 5 Nederlandse shows en 1 Belgische show gepland. In de periode 4 juni - 14 augustus zit een groot gat in de planning.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.915
8.556
Little Simz dus ook in de buurt. Staat op Lollapalooza Paris.

Jezus RW, zorg dat je deze topper hebt.

Verder ook Asap Rocky, Megan Thee Stallion, Turnstile, Phoebe Bridgers allen welkom.
Ook Megan Thee Stallion mogen we schrappen. Ook die staat op Les Ardentes, en dus niet op RW.

Echt geen beste week voor de urgentere acts.
 
  • Confetti
Waarderingen: RubenFrusciante

Gebruikers die dit onderwerp bekijken