Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.158
Dinsdag 9 november om 10u.

Dat ze die Vorst-show in een mum uitverkocht, verbaasd me niet. Dat ze er nog 's drie bij plakt.. Amai.

Thanks! Dinsdag maar even kijken of ik tickets voor Antwerpen kan scoren.

Mochten er een presale link zijn dan houd ik me aanbevolen!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.652
Een Sportpaleis en 4 keer Vorst. Jezus. De Stromae kroon is overgepakt. Of wordt gedeeld in ieder geval.

Word hier wel blij van hoor. Benieuwd naar haar nieuwe show die ook in Primavera passeert.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.506
Welja, daar ben ik enigszins ook jaloers op. Het is een taaltje dat ze zich eigen hebben gemaakt over de jaren heen, maar dat doet niet af van de tenenkrommende tot soms ongegeneerde drek die ze schrijven.

Anyways. Angèle in december naar het Sportpaleis. In een ideale wereld sluit ze in '23 Werchter af.
Ik volg Angele helemaal niet, maar Werchter afsluiten? Daar is zij toch niet groot genoeg voor? Ik zou het geweldig vinden als Ne Obliviscaris Werchter afsluit, maar erg realistisch is het niet.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.556
4.474
Welja, daar ben ik enigszins ook jaloers op. Het is een taaltje dat ze zich eigen hebben gemaakt over de jaren heen, maar dat doet niet af van de tenenkrommende tot soms ongegeneerde drek die ze schrijven.

Anyways. Angèle in december naar het Sportpaleis. In een ideale wereld sluit ze in '23 Werchter af.
Ideaal zou ik die wereld niet noemen, ik snap dat die hoog staat, maar niet dat je er een headliner van RW in ziet.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.406
1.914
Ik volg Angele helemaal niet, maar Werchter afsluiten? Daar is zij toch niet groot genoeg voor? Ik zou het geweldig vinden als Ne Obliviscaris Werchter afsluit, maar erg realistisch is het niet.
Stromae en Editors in respectievelijk 14 en 16. Die spot mag best ook voor haar. Indien goed aangekleed kan dit eindelijk eens een pop dag worden de naam waardig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.915
6.146
Ideaal zou ik die wereld niet noemen, ik snap dat die hoog staat, maar niet dat je er een headliner van RW in ziet.
Afsluiter, als in dance-afsluiter voor vijf kwartier. Ze gaat hier los 4x Vorst en een Sportpaleis uitverkopen, bedoel. Je kan zeggen wat je wilt, maar als het voor Werchter om de kassa te doen is.. :LOL:

En trouwens, in 2019 puilde ze de Barn al met gemak uit. Ze kon toen al 20k man gemakkelijk aan.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.556
4.474
Afsluiter, als in dance-afsluiter voor vijf kwartier. Ze gaat hier los 4x Vorst en een Sportpaleis uitverkopen, bedoel. Je kan zeggen wat je wilt, maar als het voor Werchter om de kassa te doen is.. :LOL:

En trouwens, in 2019 puilde ze de Barn al met gemak uit. Ze kon toen al 20k man gemakkelijk aan.
Ja daar kan ik nog in mee, ik dacht dat je haar als headliner zag
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.652
En trouwens, in 2019 puilde ze de Barn al met gemak uit. Ze kon toen al 20k man gemakkelijk aan.
Was niet normaal nee. Ook hoe vol die Barn al stampendevol zat. Groot contrast met The Bood The Bad & The Queen erna (die wel los de show van het weekend speelde, maar soit). Fijne show was dat trouwens, van Angèle. Blij dat ik daar was en niet bij Macklemore die toen op de main stond (wat trouwens ook wel wat zegt over haar populariteit).
 
Laatst bewerkt:

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.506
Afsluiter, als in dance-afsluiter voor vijf kwartier. Ze gaat hier los 4x Vorst en een Sportpaleis uitverkopen, bedoel. Je kan zeggen wat je wilt, maar als het voor Werchter om de kassa te doen is.. :LOL:

En trouwens, in 2019 puilde ze de Barn al met gemak uit. Ze kon toen al 20k man gemakkelijk aan.
Ja ik snap je punt wel. Dan heb ik nog wat bij te spijkeren blijkt als we dit type artiesten tot potentiële afsluiters gaan bombarderen.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.406
1.914
Ja daar kan ik nog in mee, ik dacht dat je haar als headliner zag
Ach what's in a name.
Toon eens ballen Billie Eilish, Dua Lipa,Taylor Swift, Angèle, ze zijn klaar. Voor deze artiesten is toch plaats op een RW? Zelfs hoog op de affiche.
Een combo van bovenstaande zou mooi staan op de affiche. Solo lijkt me het te weinig voor 80k aan volk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick en Timmetje

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.411
3.380
Was niet normaal nee. Ook hoe vol die Barn al stampendevol zat. Groot contrast met The Bood The Bad & The Queen erna (die wel los de show van het weekend speelde, maar soit).
Volgens mij is er iemand niet gaan kijken naar TOOL. Want los van de 13 kaar afwezigheid, was dit, na middenacht volledig in het duister, uiteraard dé show van die editie.
 
  • Leuk
Waarderingen: randyrw

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.556
4.474
Ja ik snap je punt wel. Dan heb ik nog wat bij te spijkeren blijkt als we dit type artiesten tot potentiële afsluiters gaan bombarderen.
Of je gaat gwn mee met mij naar de barn ;)
Volgens mij is er iemand niet gaan kijken naar TOOL. Want los van de 13 kaar afwezigheid, was dit, na middenacht volledig in het duister, uiteraard dé show van die editie.
Voor mij was dat dan weer Parkway Drive
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.652
Volgens mij is er iemand niet gaan kijken naar TOOL. Want los van de 13 kaar afwezigheid, was dit, na middenacht volledig in het duister, uiteraard dé show van die editie.
Dat is toch persoonlijk, niet? Tool ook gezien. Was machtig mooi en stond ook in mijn top 10 toen.

Maar vond TGTBATQ echt nog een stuk memorabeler. Bazenshow op elk vlak. De sfeer was echt de max en Albarn heerlijk op dreef. het soort show dat me eraan herrinnert hoe goed livemuziek kan zijn soms. Heel warm en bij vlagen grappig/emotioneel optreden. Een klein traantje gelaten weet ik zelfs nog. Ondertussen zijn we Tony Allen kwijt, maar toen was die man echt nog aan goed op dreef.

Maar Tool was dus ook erg mooi hoor! Alleen heel laat en was erg moe weet ik nog. Het einde ook niet gehaald.
 
Laatst bewerkt:

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.652
Little Simz dus ook in de buurt. Staat op Lollapalooza Paris.

Jezus RW, zorg dat je deze topper hebt.

Verder ook Asap Rocky, Megan Thee Stallion, Turnstile, Phoebe Bridgers allen welkom.
 
  • Geweldig
Waarderingen: RubenFrusciante

Gebruikers die dit onderwerp bekijken