Rock Werchter 2021 - Nieuws & geruchten

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.985
2.025
Leuk initiatief die zomerbar!

Inden ze ook interessante acts plaatsen zeker eens proberen.
 

dinofest

Gouden Tip
5 feb 2016
310
0
Fijn initiatief idd.
Ticket scoren wordt wel moeilijk, 50 mensen per tijdsslot die 4 tickets knn kopen.
Vraag me af wat ze met de db gaan doen, voor cafés ligt de limiet op 80 db
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.143
1.177
"Per show zijn er 200 tickets beschikbaar. Gezien bezoekers aan tafeltjes van vier dienen plaats te nemen, worden de tickets uitsluitend per tafel aangeboden. Een pakket, dat bestaat uit vier tickets en 1 parking ticket, kost 180 euro, inclusief servicekosten."
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
“Per show zijn er 200 tickets beschikbaar. Gezien bezoekers aan tafeltjes van vier dienen plaats te nemen, worden de tickets uitsluitend per tafel aangeboden. Een pakket, dat bestaat uit vier tickets en 1 parking ticket, kost 180 euro, inclusief servicekosten.”
180 euro? Dat vind ik er nu toch wel ver over eigenlijk!
 

jarne

Support act
14 feb 2013
954
284
Everyknight wrote:
“Per show zijn er 200 tickets beschikbaar. Gezien bezoekers aan tafeltjes van vier dienen plaats te nemen, worden de tickets uitsluitend per tafel aangeboden. Een pakket, dat bestaat uit vier tickets en 1 parking ticket, kost 180 euro, inclusief servicekosten.”

180 euro? Dat vind ik er nu toch wel ver over eigenlijk!


Is toch gewoon 45 euro de man, valt toch mee als je weet dat je dan een van de paar honderden mensen bent die die zomer op de weide van werchter mag staan. Die tickets zullen in een paar minuten wel allemaal weg zijn! + Het is eigenlijk eerder een soort benefiet. Opbrengsten gaan ook niet naar de organisatie maar naar LIVE2020 wat de hele live-sector moet ondersteunen.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.985
2.025
Voor die bands, laat maar zo.

Ben laatste weken al paar keer naar de wei gefietst, ben er dus wel al geweest. :twisted:
 

jarne

Support act
14 feb 2013
954
284
in letterlijk 1 seconde allemaal uitverkocht, dus die 45 euro was voor weinig mensen te veel ;)
 

dumbo

Playlistbediener
29 jul 2017
22
5
yes tickets zijn binnen, toch nog eens naar werchter! We zullen er een weekendje van maken in Leuven :)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
in letterlijk 1 seconde allemaal uitverkocht, dus die 45 euro was voor weinig mensen te veel ?
Heeft veel te maken met FOMO en 'iets is beter dan niets', denk ik.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.482
2.961
Deze tijden gaan een toekomstige Kendrick (maar ook een RATM) show een extra lading geven, sowieso.
Waarom is dat? Het doel van Black Lives Matter is toch juist om aan te geven dat iedereen even belangrijk is? Ik zie dan niet in waarom een act ineens een extra lading krijgt, alleen omdat er iemand van de band/de artiest toevallig een andere huidskleur heeft dan de meeste collega's op het festival.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.540
4.434
mattman wrote:
Deze tijden gaan een toekomstige Kendrick (maar ook een RATM) show een extra lading geven, sowieso.

Waarom is dat? Het doel van Black Lives Matter is toch juist om aan te geven dat iedereen even belangrijk is? Ik zie dan niet in waarom een act ineens een extra lading krijgt, alleen omdat er iemand van de band/de artiest toevallig een andere huidskleur heeft dan de meeste collega’s op het festival.

Het gaat niet om de huidskleur, maar waarvoor de artiesten staan.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.002
261
werchter12 wrote:

Everyknight wrote:
“Per show zijn er 200 tickets beschikbaar. Gezien bezoekers aan tafeltjes van vier dienen plaats te nemen, worden de tickets uitsluitend per tafel aangeboden. Een pakket, dat bestaat uit vier tickets en 1 parking ticket, kost 180 euro, inclusief servicekosten.”


180 euro? Dat vind ik er nu toch wel ver over eigenlijk!

Is toch gewoon 45 euro de man, valt toch mee als je weet dat je dan een van de paar honderden mensen bent die die zomer op de weide van werchter mag staan. Die tickets zullen in een paar minuten wel allemaal weg zijn! + Het is eigenlijk eerder een soort benefiet. Opbrengsten gaan ook niet naar de organisatie maar naar LIVE2020 wat de hele live-sector moet ondersteunen.
Beetje hypocriet allemaal, diee Live2020.
Ben helemaal mee met deze solidariteit, maar gaat Live Nation (en andere) de volgende jaren nog solidair zijn als ze weeral MILJOENEN winst maken ??
Terecht voor alle zelfstandige, dat is erg. Maar de meeste die ik ken zijn creatief genoeg om tijdelijk iets anders te gaan doen (Van rekken vullen tot asperges trekken)
 

jarne

Support act
14 feb 2013
954
284
jarne wrote:

werchter12 wrote:

Everyknight wrote:
“Per show zijn er 200 tickets beschikbaar. Gezien bezoekers aan tafeltjes van vier dienen plaats te nemen, worden de tickets uitsluitend per tafel aangeboden. Een pakket, dat bestaat uit vier tickets en 1 parking ticket, kost 180 euro, inclusief servicekosten.”


180 euro? Dat vind ik er nu toch wel ver over eigenlijk!


Is toch gewoon 45 euro de man, valt toch mee als je weet dat je dan een van de paar honderden mensen bent die die zomer op de weide van werchter mag staan. Die tickets zullen in een paar minuten wel allemaal weg zijn! + Het is eigenlijk eerder een soort benefiet. Opbrengsten gaan ook niet naar de organisatie maar naar LIVE2020 wat de hele live-sector moet ondersteunen.

Beetje hypocriet allemaal, diee Live2020.
Ben helemaal mee met deze solidariteit, maar gaat Live Nation (en andere) de volgende jaren nog solidair zijn als ze weeral MILJOENEN winst maken ??
Terecht voor alle zelfstandige, dat is erg. Maar de meeste die ik ken zijn creatief genoeg om tijdelijk iets anders te gaan doen (Van rekken vullen tot asperges trekken)

Tja elke euro die ze kunnen winnen nu voor de sector om deze periode te overbruggen is toch gewoon welkom. Het is sws de sector die het hardst getroffen zal worden en ook het eerst terug zal dichtgaan als er een heropflakkering komt. In dat opzicht ook de sector met het minst perspectief. Dus of Live Nation nu dus hypocriet is of niet, als het helpt helpt het. En als live nation binnenkort terug miljoenen winst maakt (en ook duizenden mensen jobs en plezier geeft) dan wilt het ook zeggen dat de sector terug draait.
 

dinofest

Gouden Tip
5 feb 2016
310
0
Rockbeer wrote:

mattman wrote:
Deze tijden gaan een toekomstige Kendrick (maar ook een RATM) show een extra lading geven, sowieso.


Waarom is dat? Het doel van Black Lives Matter is toch juist om aan te geven dat iedereen even belangrijk is? Ik zie dan niet in waarom een act ineens een extra lading krijgt, alleen omdat er iemand van de band/de artiest toevallig een andere huidskleur heeft dan de meeste collega’s op het festival.

Het gaat niet om de huidskleur, maar waarvoor de artiesten staan.

Dan denk ik dat dat voor bijna elke artiest geldt, ongeacht huidskleur. Merendeel van de bands staan voor die waarden in het leven, niet alleen een Kendrick.
 

dinofest

Gouden Tip
5 feb 2016
310
0
ChiquitaChaser wrote:

jarne wrote:

werchter12 wrote:

Everyknight wrote:
“Per show zijn er 200 tickets beschikbaar. Gezien bezoekers aan tafeltjes van vier dienen plaats te nemen, worden de tickets uitsluitend per tafel aangeboden. Een pakket, dat bestaat uit vier tickets en 1 parking ticket, kost 180 euro, inclusief servicekosten.”


180 euro? Dat vind ik er nu toch wel ver over eigenlijk!


Is toch gewoon 45 euro de man, valt toch mee als je weet dat je dan een van de paar honderden mensen bent die die zomer op de weide van werchter mag staan. Die tickets zullen in een paar minuten wel allemaal weg zijn! + Het is eigenlijk eerder een soort benefiet. Opbrengsten gaan ook niet naar de organisatie maar naar LIVE2020 wat de hele live-sector moet ondersteunen.


Beetje hypocriet allemaal, diee Live2020.
Ben helemaal mee met deze solidariteit, maar gaat Live Nation (en andere) de volgende jaren nog solidair zijn als ze weeral MILJOENEN winst maken ??
Terecht voor alle zelfstandige, dat is erg. Maar de meeste die ik ken zijn creatief genoeg om tijdelijk iets anders te gaan doen (Van rekken vullen tot asperges trekken)

Tja elke euro die ze kunnen winnen nu voor de sector om deze periode te overbruggen is toch gewoon welkom. Het is sws de sector die het hardst getroffen zal worden en ook het eerst terug zal dichtgaan als er een heropflakkering komt. In dat opzicht ook de sector met het minst perspectief. Dus of Live Nation nu dus hypocriet is of niet, als het helpt helpt het. En als live nation binnenkort terug miljoenen winst maakt (en ook duizenden mensen jobs en plezier geeft) dan wilt het ook zeggen dat de sector terug draait.

Ach hypocriet of niet, je koopt een ticket je of je koopt er geen. Maakt niet uit. De kassa van Live nation is natuurlijk goed gevuld, maar je kan ook zeggen dat ze dit niet moesten organiseren. Dat ze het willen doen is fijn en iedereen doet ermee wat hij wilt.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.578
Live2020 is niet alleen Livenation natuurlijk - verre van- maar omvat zowat de gehele Belgische livemuzieksector. Op www.live2020.be zie je zowat de hele lijst.



 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.002
261
Live2020 is niet alleen Livenation natuurlijk – verre van- maar omvat zowat de gehele Belgische livemuzieksector. Op http://www.live2020.be zie je zowat de hele lijst.

Klopt, GMM, TW classic, teleticketservice, Sportpaleis, werchter Boutique, ...
Laten we zeggen dat ze wel het grootste graantje zullen meepikken hoor.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.578
mattman wrote:
Live2020 is niet alleen Livenation natuurlijk – verre van- maar omvat zowat de gehele Belgische livemuzieksector. Op http://www.live2020.be zie je zowat de hele lijst.

Klopt, GMM, TW classic, teleticketservice, Sportpaleis, werchter Boutique, …
Laten we zeggen dat ze wel het grootste graantje zullen meepikken hoor.

Een grotere boom heeft meer water nodig dan een klein plantje natuurlijk. ;-)
 

deryck

Nieuw lid
23 jun 2020
1
0
Ik heb gelukkig kaartjes kunnen krijgen. Ondanks dat we met 2 personen zijn een tafel voor 4 gekocht. Lijkt me een unieke belevenis om dit jaar op deze manier toch een klein beetje festival te kunnen beleven! Heb het er graag voor over!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken