mattman wrote:
wenteldave wrote:
mattman wrote:
Zie veel liever Metallica nog eens dan die sufferds van een RHCP of FF.
Ik voel me een soort van aangevallen. Waarom zijn dat ‘sufferds’?
Twee bands die voor mij live erg teleurstellend waren (RHCP zelfs 3 op 3 keer). Ga er niet (meer) te diep op ingaan.
Waarom vind je dat een persoonlijke aanval? Is het zeker niet Dave. <3
Niet persoonlijk, hoor, maar gewoon omdat ik die bands een warm hart toedraag.
RHCP zou ik meer snappen dan FF, maar over die laatste heb ik nog nooit iemand negatief gehoord, dus vandaar.
Meen me te herinneren dat hun vorige show heel verdeeld onthaald werd. (Hier wat reacties van de mensen op dit eigenste forum: https://forum.festileaks.com/forums/topic/rock-werchter-2017-geruchten/page/219/). Had ze daarvoor nog nooit gezien, en hoewel ik de muziek op wat nummers maar matig vind, keer ik daar best naar uit door de hype vooraf (ook met dat gebroken been enzo). De teleurstelling was des te groot dat het dit maar was. Vond Grohl heel onoprecht en gemaakt overkomen. Veel lullen. Veel schreeuwen. Veel rekken. Weer wat lullen. 'Are you ready to RAAAAWK!'. Weer een flauwe jam. Weer een preek hier. Een blokje van heel matige covers. En nog eens rekken en lullen. Het publiek was ook niet echt enthousiast (heeft ook veel te maken met dat het de zondag is natuurlijk, zie ook Muse vorig jaar). Ik heb het in ieder geval niet volgehouden tot het einde van de set. Maar goed, ik dwaal weer af.