Yannick wrote:
Joe wrote:
Tgoh Dua Lipa zie ik niet echt in wat we daar aan hebben, The Weekend zou nog wel als co én feest act na The Strokes kunnen.
Die heeft al wekenlang drie top 10 singles in onze hitlijsten staan en haar vorige passage op Pukkelpop bracht een enorme massa met zich mee. The Weeknd is groter dan The Strokes en zo eerst headlinen en The Strokes pas afsluiten (beetje zoals The Cure-Tool).
Ik zie een Taylor Swift wel gewoon Boutique inpalmen, dus die hoeven we denk ik niet meteen te verwachten. Metallica, Foo Fighters en Rammstein zullen of staan ook wel apart. Misschien kan Werchter nu wél Billie Eilish strikken (iets wat ze volgens mij zeer graag wilden doen overigens) en met een nieuwe plaat. Misschien kan RHCP met Frusciante daar wel nog ergens tussen.. (voor SOAD?)
Royal Blood – Pearl Jam
Dua Lipa – The Weeknd
The National – Tame Impala – The Strokes
Volbeat – SOAD
Over de bovenkant van jouw post: Pukkelpop heeft een ander publiek dan Rock Werchter. Bij Dua Lipa gaat er op Werchter ook een groot deel bewust de mainstage gaan vermijden dan. Ze kan geprogrammeerd worden, zeker. Maar daar nog een act als The Weeknd of Twenty One Pilots bij… Dat vind ik persoonlijk te veel en dan mogen ze voor mij, om dat te compenseren, er terug een Faith No More voor programmeren!
Is wel een mooi evenwichtig programma aan de top dan (onderkant van jouw post).