mattman wrote:
Het lijkt er wel op dat veel artiesten snel hun 2021 tour willen aankondigen (wat ik ook wel snap).
Grotere namen die al Europese shows voor 2021 bevestigd hebben: Foo Fighters, The National, Chemical Brothers, Foals, Liam Gallagher, FKA Twigs, Dermot Kennedy, Metronomy en dan Nick Cave, Bon Iver, Dua Lipa in de zalen. (Naast de bandsintown dingen zoals die van RHCP, Post Malone en Volbeat.) En The Strokes en Rage Against The Machine hebben in de VS al dingen bevestigd.
Ik denk dat we niet tot pakweg oktober zullen moeten wachten vooraleer grote kleppers als Pearl Jam, Red Hot Chili Peppers, Kendrick Lamar, The Strokes, Post Malone, Taylor Swift en Iron Maiden hun plannen voor 2021 gaan delen.
PJ liet bij de annulering al weten dat ze volgende zomer een quasi exacte kopie van hun tour gingen inplannen. Daarnaast zijn verschillende festivals (oa Novarock) van plan om reeds voor de zomer een deel van de affiche voor ’21 te lossen. Ik denk dat een pak artiesten reeds toegezegd hebben voor 2021 en we in de eerste plaats gewoon wachten op het puzzelwerk achter de schermen.
Zou ook fijn zijn als we een eerste lading namen krijgen aan het einde van juni, om zo het gemis van de geannuleerde editie lichtjes te compenseren.
Zo zit Herman helaas niet in mekaar vrees ik. Dat gaat nog even duren bij ons.