Rock Werchter 2021 - Nieuws & geruchten

Yannick wrote:
Da’s minder..

Vraag me af met welke show FKA Twigs dan naar Pohoda gaat, waarvoor ze onlangs werd aangekondigd.

Ik denk dat een creatieve artiest als haar gewoon nood heeft om op tijd van concept te wisselen. Zal wel iets ferm in de plaats voor komen.

Nu Paul mccartney geen nieuwe tour heeft, hoopik dat the killers door worden geschoven naar Rock werchter.
Wat denken jullie?

Nu Paul mccartney geen nieuwe tour heeft, hoopik dat the killers door worden geschoven naar Rock werchter.
Wat denken jullie?

Royal blood - The Killers - Pearl jam vind ik wel prima

hetfield wrote:
Wat denken jullie?

Royal blood – The Killers – Pearl jam vind ik wel prima

Zeker wanneer Wilco en Beck die dag weer in de Barn staan. :-)

Liever niet te Killers, wat een Amerikaanse nepshow was dat.
Tenzij er iets leuks in the Barn staat natuurlijk.

Man wat heb ik zin in festivals. Pfff. Moeilijk momentje weer vandaag.

Als die hard fan van metallica hoop ik op een apart concertje op Werchter boutique met een exclusieve setlist voor hun 40 jaar bestaan. Hoop doet leven zeker :D hopelijk is de sfeer dan ook eindelijk eens goed...

Spijtig van RATM dat was een voltreffer geweest voor 2021...

hetfield wrote:
Wat denken jullie?

Royal blood – The Killers – Pearl jam vind ik wel prima

Ja, prima, maar Pixies mogen zeker niet vergeten worden!

Ik schipper tussen posts als mijn zinnetje hierboven en het denken aan de rauwe realiteit die mij zegt dat het organiseren van een festival dat zou moeten doorgaan in 2021 gewoonweg niet realistisch is omwille van verzekeringskwesties ...

Een datum mag toch al gecommuniceerd worden, of gaan ze wachten tot 15 september.

Denk dat we inderdaad moeten wachten tot 15 september dan. Nog even die saaie zomer overbruggen.

jefferke wrote:
Een datum mag toch al gecommuniceerd worden, of gaan ze wachten tot 15 september.

Denk dat we inderdaad moeten wachten tot 15 september dan. Nog even die saaie zomer overbruggen.
Voor de datum toch niet? Die weten we normaliter toch ook snel na de afgelopen editie (dus begin juli)?

Lichtjes offtopic maar ook weer niet: Roskilde 2021 is volledig uitverkocht. Waanzin. En mooi.

Lichtjes offtopic maar ook weer niet: Roskilde 2021 is volledig uitverkocht. Waanzin. En mooi.

Volledig uitverkocht klopt niet. Het gaat enkel om de combitickets. De dagtickets moeten nog in verkoop gaan. Maar dit zijn er maar 5000 per dag blijkbaar, dus die zullen ook wel vlot over de toonbank gaan.

De data voor Rock Werchter zouden ze inderdaad binnenkort mogen vrijgeven.

mattman wrote:

Volledig uitverkocht klopt niet. Het gaat enkel om de combitickets. De dagtickets moeten nog in verkoop gaan. Maar dit zijn er maar 5000 per dag blijkbaar, dus die zullen ook wel vlot over de toonbank gaan.

Aha! Hun Facebookpost was dan lichtjes verwarrend. Maar oké, op zo’n gigantisch festival zijn 5000 tickets per dag ook maar klein bier inderdaad. Toch wel indrukwekkend te noemen!

Everyknight wrote:

mattman wrote:

Aha! Hun Facebookpost was dan lichtjes verwarrend. Maar oké, op zo’n gigantisch festival zijn 5000 tickets per dag ook maar klein bier inderdaad. Toch wel indrukwekkend te noemen!
Maar kleine biertjes zijn natuurlijk ook even lekker!

Agnes Obel

Het concert van Agnes Obel in het Koninklijk Circus in Brussel, dat zou plaatsvinden op 23 maart 2020 en vervolgens uitgesteld werd naar 22 augustus 2020, wordt opnieuw verplaatst. De nieuwe datum is nu vastgelegd op donderdag 27 mei 2021.

Die komt denk ik niet meer op RW

Users who are viewing this thread