Rock Werchter 2021 - Nieuws & geruchten

Dan liever FNM-Malone-Kendrick of, droomscenario, FNM -Tyler -Kendrick.
1f609.svg
Swift?

jefferke wrote:

wenteldave wrote:
Word ik oud? Wie is Tyler?

Tyler the Creator.

Ah. En die staat nu al boven FNM…? Alsjeblieft.

Eens hoor. Vind ook dat Tyler (The Creator ;-)) enorm hoge spots inneemt dit (en dus volgend) jaar. Alleen headlineplekken eigenlijk. Opener, Roskilde, Lovebox, Down The Rabbit Hole,... Schijnt dat hij ook met een ambitieuze liveshow komt. Nu ben ik daar wel benieuwd naar en vind ik zijn laatste twee albums echt goed, dan nog vind ik dat hij wel erg snel naar zo'n hoge spots klimt. Technisch gezien kan het wel, hij is al aangekondigd voor Orange Warsaw 21. Ook als headliner. :-)

Maar van mijn part headlinet Faith No More de boel hoor. Ik ben verliefd op die band.

Edit: Verkeerd gelezen dus eerste gedeelte comment weggehaald.

Tyler the Creator is voor een festival als Werchter denk ik idd niet de act die je te hoog wil hebben staan. Was er trouwens ok best verbaasd over dat hij DTRH headlinede.... had er iets boven verwacht.

Was meer een persoonlijk droomscenario dan iets wat ik echt zie gebeuren. Hetzelfde geldt voor Malone. :)

Als het aan mij ligt blijft de lineup 1op1 (inc Pilots, zonder Peppers) gewoon gelijk.

Als ik moet gokken, dan is het op 15 september dat we de datum en eventueel de eerste namen krijgen. Dat is de datum waarop je je krediet kan aanvragen dacht ik.

En uiteraard heel goed nieuws van Faith No More. ?

Misschien dat we de data van RW21 krijgen op de dag dat eigenlijk RW20 zou zijn. Maar ik verwacht nieuws vanuit RW pas na de zomervakantie.

Rock Werchter kan volgens mij enkel nog maar 2 weken na Graspop, zoals planning van dit jaar.
Maiden komt namelijk naar sportpaleis een week na Graspop en ik zie ze dat niet samen met Werchter zetten.

Zo met die line up van Primavera kunnen ze er wel een prima 5e dag bij doen.
Naast wat het programma van dit jaar was, Tame Impala en Gorillaz als headliners en daaronder Dinosaur Jr., FKA Twigs en King Gizzard and the Lizard Wizard en vooruit Brockhampton opnieuw zouden wat mij betreft erg welkom zijn.

Wow, die Primavera lineup. Wat een headliner fest is het daar. Waanzin.

Dit bevestigt het vermoeden dat heel veel artiesten staan te trappelen om te gaan touren volgend jaar.

Gorillaz gaat dus ook weer touren (hopelijk met hun nieuwe goede muziek van dit jaar)! Zet die maar tussen FNM en Kendrick. En Tame Impala voor The Strokes (die er dus ook weer bijzijn volgend jaar)!

Ook Twenty One Pilots komen terug. Staan op Opener.

Wordt echt een copy/paste lineup. :-)

Ook Twenty One Pilots komen terug. Staan op Opener.

Wordt echt een copy/paste lineup. ?

Damn, die zag ik eerlijk gezegd niet aankomen. Ben wel erg benieuwd nu of Gorillaz en Tame Impala toch een optie zijn. Lijkt toch steeds meer op een 5de dag dan...

Of zal ik is even leuk een naampje droppen die elk jaar lang komt als gerucht :-P Misschien komt Coldplay dit jaar wel?

Users who are viewing this thread