Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Mooie naam wel! Hopelijk heeft hij er zin in en wordt het een topshow.

Nu wel heel benieuwd naar de headliners voor de vrijdag! Hopen op The Strokes.
 

bicky

Playlistbediener
8 dec 2017
29
16
Wel slim... eerst mensen 's morgens hun combiticket laten kopen en dan paar uur later de Kendrick aankondigen. Nu kan ik niet meer terug :).
nee, niks voor mij voorlopig die zaterdag maar dan wordt het dagske rondzwerven op zoek naar iets nieuws.
btw: het is iedereen gegund die de Kendrick wel goed vindt...
 

katrienmo

Playlistbediener
1 dec 2019
16
0
Wanneer zouden ze nu afkomen met nog andere namen? Volgendeweek vrijdag? Of vlak voor de feestdagen?
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Goede naam, zat er aan te komen natuurlijk. Heb nog geen wow gevoel bij de line up tot nu toe. Maar aangezien er de vrijdag sws nog een grote naam bij zal komen houd ik de hoop er in.

Ik heb mij verder ook als ambassador ingeschreven voor RW. Dit om te sparen voor een tour backstage wat ik heel graag een keer wil mee maken (Naast vrijwilligerswerk). Dit omdat ik momenteel een opleiding doe voor international event manager en heb dus grote interesse in hoe het achter de schermen aan toe gaat bij RW. Dus als mensen een combi ticket willen met €8,- korting of een dag ticket met €5,- stuur me maar een PM. (Weet dat andere dit natuurlijk ook doen, het is iedereen gegund)
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
408
254
Kendrick heb ik inmiddels een paar keer gezien, maar ik vind hem op een open veld steevast tegenvallen. Eigenlijk zou zijn show het beste tot zijn recht komen in de Barn. Al gok ik dat daar een hoop mensen incl. Kendrick het niet mee eens zijn ;_).
 

nonanteneuf

Playlistbediener
23 feb 2018
7
0
imo toch nog het zwakste zaterdagprogramma in jaren, RHCP en Editors in 2016 was ook niet bijster goed, maar er is nog hoop voor een fijn avondje in de Barn
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.557
6.234
imo toch nog het zwakste zaterdagprogramma in jaren, RHCP en Editors in 2016 was ook niet bijster goed, maar er is nog hoop voor een fijn avondje in de Barn

Ben benieuwd of je Lamar ooit hebt zien optreden en/of weleens wat muziek van hem hebt opgezet.
Zeker de moeite waard.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.650
11.446
Goede naam, zat er aan te komen natuurlijk. Heb nog geen wow gevoel bij de line up tot nu toe. Maar aangezien er de vrijdag sws nog een grote naam bij zal komen houd ik de hoop er in.

Ik heb mij verder ook als ambassador ingeschreven voor RW. Dit om te sparen voor een tour backstage wat ik heel graag een keer wil mee maken (Naast vrijwilligerswerk). Dit omdat ik momenteel een opleiding doe voor international event manager en heb dus grote interesse in hoe het achter de schermen aan toe gaat bij RW. Dus als mensen een combi ticket willen met €8,- korting of een dag ticket met €5,- stuur me maar een PM. (Weet dat andere dit natuurlijk ook doen, het is iedereen gegund)
Geldt geen korting op korting, toch? :wink:
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Aaran wrote:
Goede naam, zat er aan te komen natuurlijk. Heb nog geen wow gevoel bij de line up tot nu toe. Maar aangezien er de vrijdag sws nog een grote naam bij zal komen houd ik de hoop er in.

Ik heb mij verder ook als ambassador ingeschreven voor RW. Dit om te sparen voor een tour backstage wat ik heel graag een keer wil mee maken (Naast vrijwilligerswerk). Dit omdat ik momenteel een opleiding doe voor international event manager en heb dus grote interesse in hoe het achter de schermen aan toe gaat bij RW. Dus als mensen een combi ticket willen met €8,- korting of een dag ticket met €5,- stuur me maar een PM. (Weet dat andere dit natuurlijk ook doen, het is iedereen gegund)

Geldt geen korting op korting, toch? ?

Hahaha geen idee :wink:
 

Verwijderd lid 37501

Campingartiest
13 dec 2017
69
0
Joepi, Kendrick Lamar op zaterdag! Dat wordt lekker vroeg gaan pitten :)
Heb echt wel veel moeite gedaan om Lamar te beluisteren met véél geduld, maar het doet me minder dan niks. Ik snap het gewoon niet.
Maar de liefhebbers van het genre zullen tevreden zijn, voor ieder wat wils.
Volgende naam : Royal Blood, please !
 

roy-hekkens

Randprogramma
23 nov 2017
248
0
Verschrikkelijk dit. Die zaterdag is echt het slechtste wat ik in al die jaren op RW heb gezien wat betreft de bovenste 2 namen. Normaal koop ik mijn combi direct bij start verkoop, maar nu niet. Eigenlijk alleen Thom Yorke en Pearl Jam reden voor een kaart. Wilco is ook goed om mee te pakken, als die niet clasht met PJ. Voor de rest niet echt overtuigend.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.042
3.733
Verschrikkelijk dit. Die zaterdag is echt het slechtste wat ik in al die jaren op RW heb gezien wat betreft de bovenste 2 namen. Normaal koop ik mijn combi direct bij start verkoop, maar nu niet. Eigenlijk alleen Thom Yorke en Pearl Jam reden voor een kaart. Wilco is ook goed om mee te pakken, als die niet clasht met PJ. Voor de rest niet echt overtuigend.

TOP kan ik inkomen, maar Kendrick is voor RW begrippen gewoon een hele relevante headliner. Die boeking is nog logischer dan Pearl Jam en SOAD bijeen.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.413
6.090
Heel sick! Was natuurlijk lang verwacht, maar ben dan altijd toch bang dat ze hem mis zouden lopen ofzo. Gelukkig niet! Dit is de eerste aankondiging waardoor ik het weer voel kriebelen om een ticket te gaan kopen. Dat wow-gevoel wat mensen missen is hier zeker wel aanwezig!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.066
8.706
Hopelijk mooie namen in The Barn die avond. Anders wordt het zatterdag.

Zou toch nog eens proberen om in de muziek van Kendrick te duiken. Ik ben ook redelijk 'kieskeurig' qua hiphop, maar vind de platen die deze man uitgebracht heeft echt fantastisch. Vooral To Pimp A Butterfly moet je eens in zijn geheel beluisteren. Na afloop van het laatste had ik gewoon kippenvel. Ook Good Kid, Maad City is een klein meesterwerk. DAMN. (zijn laatste) en Section 80 (zijn eerste) zijn daarbij ook nog eens dik de moeite.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken