Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.522
Timmetje wrote:

dennisf wrote:
Combi is binnen!
Ik heb me geregistreerd als ambassador. Dus als hier iemand een ticketje met 8 euro (combi) of 5 euro (dagticket) korting wil… Stuur me even een berichtje ik stuur je een link door waar je met korting kan bestellen.


Is dat per ticket of per bestelling?

Korting is per ticket! (235 voor combi dus, en 105 dagticket, inclusief de kosten). Ik stuur je een pm!
PM mij de link maar alvast door. Ga eind deze maand tickets halen.
1f642.svg

Zou je mij ook pm kunnen sturen? Door de goede line-up wil een deel van mijn posse komend jaar weer gaan gelukkig. Binnenkort ook ff kaarten scoren. Elke euro scheelt weer.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.075
1.370
De zaterdag voorlopig hip hop dag. Dan kunnen ze van de vrijdag Indie rock dag maken met The Strokes ;)
 

dennisf

Randprogramma
16 jan 2018
146
44
Mooi mooi! Heel diverse affiche tot nu toe, ook al is PJ, FF en RHCP nog altijd perfect mogelijk! Mooi dit!
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.388
3.410
Hell yeah, geweldige headliner voor Werchter! TOP en Kendrick op dezelfde dag betekent voor mij zeker een dagticket, dat uiteraard een combi kan worden als de andere dagen ook overtuigen.
 

wessa92

Playlistbediener
23 nov 2019
28
0
Ook hier word niet gezegd dat het een headliner is op de zaterdag. Zou er na hem nog iets komen?
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.522
809
Ben niet zo'n fan van het hele genre, maar Kendrick kan ik nog waarderen! Zeer mooie naam, en tot nu toe voor vrijwel iedereen iets!
Zo verkoop je kaarten, weinig namen bekendmaken, maar wel namen om meerdere doelgroepen te trekken!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken