Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.522
6.382
Moet mij ontsnapt zijn, maar waarom zit Tool niet in het geruchtencircuit?

Schijnen hun europese tour plannen nogal eens te veranderen, nog niks ligt vast. Maar verwacht ze sws geen 2 keer op rij op Werchter.
 

dinofest

Gouden Tip
5 feb 2016
310
0
Paul McCartney speelt behalve Glastonbury op 26 mei in Parijs, 31 mei Bordeaux en 7 juni in het stadion in Lille. Zou echt mooi zijn mocht die nog eens passeren.
Pixies lijken me ook wel een zekerheidje.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Paul McCartney speelt behalve Glastonbury op 26 mei in Parijs, 31 mei Bordeaux en 7 juni in het stadion in Lille. Zou echt mooi zijn mocht die nog eens passeren.
Pixies lijken me ook wel een zekerheidje.
zijn die in Frankrijk al officieel?
10 en 13 juni in Italie wel al trouwens
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.803
1.936
dinofest wrote:
Paul McCartney speelt behalve Glastonbury op 26 mei in Parijs, 31 mei Bordeaux en 7 juni in het stadion in Lille. Zou echt mooi zijn mocht die nog eens passeren.
Pixies lijken me ook wel een zekerheidje.

zijn die in Frankrijk al officieel?
10 en 13 juni in Italie wel al trouwens

Daar komen nog data bij. Kan haast niet anders. Ligt anders veel te ver uit elkaar. Zelfs voor McCartney.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.478
1.985
DennisvdBr wrote:

dinofest wrote:
Paul McCartney speelt behalve Glastonbury op 26 mei in Parijs, 31 mei Bordeaux en 7 juni in het stadion in Lille. Zou echt mooi zijn mocht die nog eens passeren.
Pixies lijken me ook wel een zekerheidje.


zijn die in Frankrijk al officieel?
10 en 13 juni in Italie wel al trouwens

Daar komen nog data bij. Kan haast niet anders. Ligt anders veel te ver uit elkaar. Zelfs voor McCartney.
Paul is afgeschreven voor RW volgens het huisorakel van eFestivals, Pixies hebben ook data in augustus, kan alle kanten op met hun.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.182
1.206
Weer geen nieuws vandaag………

Morgen toch al 20 november... het mag wel eens gaan beginnen ja met die aankondigingen! Volgende week komt Dour met de eerste namen.... Het mag voor Rock Werchter deze week toch eens gaan gebeuren...
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Volgens Ken op eFestivals zal Paul maandag zijn volledige tour bekend maken. Hier zal RW niet tussen zitten, wel iets anders zegt hij. Ik neem aan dat dit dan om TW Classic zal gaan.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.738
2.420
King Krule begin maart naar de AB, ook een mogelijkheid voor RW? Heeft er nog nooit gespeeld en ik zie hem alvast graag doorkomen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.803
1.936
Volgens Ken op eFestivals zal Paul maandag zijn volledige tour bekend maken. Hier zal RW niet tussen zitten, wel iets anders zegt hij. Ik neem aan dat dit dan om TW Classic zal gaan.

Kijk, heerlijke headliner voor TW
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.478
1.985
PJ wrote:
Weer geen nieuws vandaag………

Morgen toch al 20 november… het mag wel eens gaan beginnen ja met die aankondigingen! Volgende week komt Dour met de eerste namen…. Het mag voor Rock Werchter deze week toch eens gaan gebeuren…
Vorig jaar gingen we op 23 november de winterstop in :p. Ziet er naar uit dat we dan net uit zomerslaap zullen graken.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.182
1.206
Aaran wrote:
Volgens Ken op eFestivals zal Paul maandag zijn volledige tour bekend maken. Hier zal RW niet tussen zitten, wel iets anders zegt hij. Ik neem aan dat dit dan om TW Classic zal gaan.

Kijk, heerlijke headliner voor TW

Inderdaad. McCartney met een mooi voorprogramma... Als de datum van TW Classic dan goed zit, koop ik zeker een ticket.
 

dennisf

Randprogramma
16 jan 2018
145
37
Aaran wrote:
Volgens Ken op eFestivals zal Paul maandag zijn volledige tour bekend maken. Hier zal RW niet tussen zitten, wel iets anders zegt hij. Ik neem aan dat dit dan om TW Classic zal gaan.

Kijk, heerlijke headliner voor TW

KBS moet ook nog gevuld worden deze zomer... ook een optie
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.315
9.038
PJ wrote:

Aaran wrote:
Volgens Ken op eFestivals zal Paul maandag zijn volledige tour bekend maken. Hier zal RW niet tussen zitten, wel iets anders zegt hij. Ik neem aan dat dit dan om TW Classic zal gaan.


Kijk, heerlijke headliner voor TW

Inderdaad. McCartney met een mooi voorprogramma… Als de datum van TW Classic dan goed zit, koop ik zeker een ticket.

Daar zou ik ook wel bij zijn. Al had ik 'm ook graag op RW gehad.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.250
3.170
Paul McCartney past perfect op TW Classic. Dat hij in 2016 op RW stond, leek me hoogst uitzonderlijk.

King Krule begin maart naar de AB, ook een mogelijkheid voor RW? Heeft er nog nooit gespeeld en ik zie hem alvast graag doorkomen.
Yes please! Komt ook nieuw werk aan dus ik zie het wel gebeuren, misschien combo met DTRH in hetzelfde weekend?
 

dinofest

Gouden Tip
5 feb 2016
310
0
Mccartney op TW is niet zo uitzonderlijk hoor Thijs als je die als headliner kan boeken.
Maar als hij op TW Classic komt, met een mooie dagvulling nog mooier
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.285
4.449
Stond er nochtans maar 1 keer en toen heeft het boeken aardig wat voeten in aarde gehad.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.285
4.449
Niet zo’n mooie poster als Yannick, maar deze namen hoop of verwacht ik:
Pearl Jam
Red Hot Chili Peppers
Twenty one pilots
Post Malone
Volbeat
London Grammar
My Chemical Romance
Foals
Royal Blood
Dua lipa
Thom Yorke
Beck
Cage the elephant
Fever 333 (Pukkelpop?)
Flogging Molly (Pukkelpop?)
Zara Larsson
Keane
Bush
The Last Internationale
Rodrigo y Gabriella
The Struts
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken