Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.595
3.228
Van mij mag Jimmy Eat World wel naar Graspop hoor, als we dan ook System Of A Down mogen hebben. Zoals in 2017 op Rock Werchter, maar dan dus 2020 op Graspop.
 

Rockafeller

Campingartiest
24 okt 2016
78
34
Beyoncé wordt op sociale media aangekondigd alsof ze in 2020 in Amsterdam zal optreden. Is dat iets voor RW? of zien we die dan eerder naar Boutique gaan of zelfs gewoon sportpaleis/stadion?
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.458
1.957
Beyoncé wordt op sociale media aangekondigd alsof ze in 2020 in Amsterdam zal optreden. Is dat iets voor RW? of zien we die dan eerder naar Boutique gaan of zelfs gewoon sportpaleis/stadion?
Eerder Sportpaleis, van Boutique hebben ze al 2 evenementen staan.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.595
3.228
Of wel Rock Werchter. P!nk kan er ook headlinen, dus waarom Beyoncé niet? Of vergelijk ik nu compleet ten onrechte deze twee vrouwen?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.493
6.285
Of wel Rock Werchter. P!nk kan er ook headlinen, dus waarom Beyoncé niet? Of vergelijk ik nu compleet ten onrechte deze twee vrouwen?

Er hoeft niet eens vergeleken te worden imo. Beyoncé is een dikke headliner, punt uit. Net zo min mijn ding als Pink, maar dat is een ander verhaal. Als artiest heeft zij die positie dubbel en dwars verdient, en zou ze in mijn ogen een zeer goede boeking zijn.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.017
277
Rockbeer wrote:
Of wel Rock Werchter. P!nk kan er ook headlinen, dus waarom Beyoncé niet? Of vergelijk ik nu compleet ten onrechte deze twee vrouwen?

Er hoeft niet eens vergeleken te worden imo. Beyoncé is een dikke headliner, punt uit. Net zo min mijn ding als Pink, maar dat is een ander verhaal. Als artiest heeft zij die positie dubbel en dwars verdient, en zou ze in mijn ogen een zeer goede boeking zijn.
Voila, mooi gezegd.
Nog nooit gezien dus ik zou gaan kijken
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.787
1.933
Beyoncé wordt op sociale media aangekondigd alsof ze in 2020 in Amsterdam zal optreden. Is dat iets voor RW? of zien we die dan eerder naar Boutique gaan of zelfs gewoon sportpaleis/stadion?

Ik zou daar niet te veel waarde aan hechten. Dat circuleert al langer op internet.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.228
8.912
Ik zou Beyonce honderd keer liever zien dan Pink. Los van dat het een hele grote naam is, zou ik dat een leuke headliner vinden.

Iets anders: Belle & Sebastian staat in het Werchterweekend op Vida Festival. Meteen een grote kanshebber toch? En eentje die ik heel graag zie komen!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.002
6.384
Moe van het wachten dus bij deze nog 's een klein postertje met een aantal verwachtingen maar geen complete poster natuurlijk.

 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.428
3.451
Het enige slechte aan die line up is het moeten missen van de nodige namen omdat tegelijk een nóg interessantere naam speelt. Zou een ware droom line up zijn. Ook genoeg namen die waarschijnlijk fungeren als Barn-headliner om bijvoorbeeld de Foo's te ontlopen.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.493
6.285
Moe van het wachten dus bij deze nog ’s een klein postertje met een aantal verwachtingen maar geen complete poster natuurlijk.


Eerlijk? Ik word hier eigenlijk niet warm of koud van. Enige die ik echt niet zou willen missen is RATM, dus mochten die echt komen zou ik nog wel een dagkaart willen halen. Maar zo groot acht ik die kans niet. Verder geloof ik het allemaal wel eigenlijk...
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.493
6.285
Genoeg mooie namen, begrijp me niet verkeerd! Zou me vast kunnen vermaken. Peppers wil ik best nog wel eens zien, Foos zijn vast ook leuk, The National en Thom Yorke en Vampire Weekend zijn allemaal klasse acts. Maar er zit nu gewoon niet echt iets in het geruchten circuit waar ik súper enthousiast van word. En dan is zo’n weekendticket toch een hoop geld.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.056
2.159
Moe van het wachten dus bij deze nog ’s een klein postertje met een aantal verwachtingen maar geen complete poster natuurlijk.

Zou prachtig zijn en de fiasco's dit jaar helemaal doen vergeten.
dEUS dan tijdens 21 Pilots en de Foo's tegelijk met die Kalid zou het afmaken.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.228
8.912
Moe van het wachten dus bij deze nog ’s een klein postertje met een aantal verwachtingen maar geen complete poster natuurlijk.


Mooi gemaakt Yannick! Zou hier niet hélemaal enthousiast van zijn helaas. Volg Dr. Hannibal wel daarin.

Vooral de combo PP/FF/RHCP vind ik echt gruwelijk saai. Mis nog een spannende, verrassende main stage headliner. RATM zou ik weleens willen zien, dat wel. Er zit gewoon héél weinig variatie aan de bovenkant. Ruil één van die rock headliners met iets uit een ander genre en het zit al meer in balans. Dit is niet echt sprankelend.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.228
8.912
mattman wrote:
Ruil één van die rock headliners met iets uit een ander genre en het zit al meer in balans.

Dis one?


Bijvoorbeeld haha. Maar liever Kendrick. Moet hij alleen nog even dat Glastonbury gerucht hard maken.

Goede foto trouwens.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken