Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.228
8.912
Vampire Weekend naar Rock Werchter please. ?

Ze hebben 2019 gemist, 2020 dan maar!
 

danny1617899896

Campingartiest
11 jan 2018
89
0
katia1982 wrote:
Vampire Weekend heeft daarjuist gehint dat ze niet lang gaan wachten om terug te keren naar België… . Ze waren subliem, trouwens.

Touren in augustus september terug door europa heb ik gelezen. Pukkelpop, headliner of sub zeker daar?
Subje of de plaats ervoor dan vermoedelijk ja. Zou ze toch nog altijd liever op Werchter hebben, maar lijkt lastig met die tourdata.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.355
10.986
jefferke wrote:

katia1982 wrote:
Vampire Weekend heeft daarjuist gehint dat ze niet lang gaan wachten om terug te keren naar België… . Ze waren subliem, trouwens.


Touren in augustus september terug door europa heb ik gelezen. Pukkelpop, headliner of sub zeker daar?

Subje of de plaats ervoor dan vermoedelijk ja. Zou ze toch nog altijd liever op Werchter hebben, maar lijkt lastig met die tourdata.

Waarom is een band die in zalen formaat AFASLive speelt een sub op Werchter? Prima band hoor, maar eerder voor 5 a 6 uur in de middag op de mainstage.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.176
1.201
Volbeat niet op Graspop volgens iemand op eFestivals. Opschrijven dus. Heel logisch volgens mij, RW werd nog eens tijd voor hen!
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.459
1.957
danny wrote:

jefferke wrote:

katia1982 wrote:
Vampire Weekend heeft daarjuist gehint dat ze niet lang gaan wachten om terug te keren naar België… . Ze waren subliem, trouwens.


Touren in augustus september terug door europa heb ik gelezen. Pukkelpop, headliner of sub zeker daar?


Subje of de plaats ervoor dan vermoedelijk ja. Zou ze toch nog altijd liever op Werchter hebben, maar lijkt lastig met die tourdata.

Waarom is een band die in zalen formaat AFASLive speelt een sub op Werchter? Prima band hoor, maar eerder voor 5 a 6 uur in de middag op de mainstage.
Gaat over Pukkelpop, don't be so hasty ;)
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.459
1.957
Jimmy Eat World heeft zojuist europese data gedropt, geen belgische. 2/07 in Berlijn, 5/07 in Amsterdam. Kan zomaar passeren, niet dat het moet.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.228
5.591
jefferke wrote:
Jimmy Eat World heeft zojuist europese data gedropt, geen belgische. 2/07 in Berlijn, 5/07 in Amsterdam. Kan zomaar passeren, niet dat het moet.

Denk dat de data van de festivals nog moet komen

Ze zullen er wel staan, waren ze content van paar jaar terug. Al stonden ze wel te hoog.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.002
6.384
Volgens de berichtgeving van FL; Tame Impala, Whitney, Caribou, Glass Animals en Rolling Blackouts Coastal Fever naar APE. Vreemd, aangezien ik geen aankondiging terug vind. Foutje, jongens? Anyways, belangrijker zijn de bands zelf. Vraag is nu of die allemaal zo lang in Europa gaan blijven tot Werchter of niet. Van Caribou weten we al dat dat het geval zal zijn.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.355
10.986
ChiquitaChaser wrote:

jefferke wrote:
Jimmy Eat World heeft zojuist europese data gedropt, geen belgische. 2/07 in Berlijn, 5/07 in Amsterdam. Kan zomaar passeren, niet dat het moet.


Denk dat de data van de festivals nog moet komen

Ze zullen er wel staan, waren ze content van paar jaar terug. Al stonden ze wel te hoog.

Jimmy Eat World vind ik een uitstekende middag mainstage band. Altijd een solide performance en prima nummers. Zijn wat mij betreft altijd welkom op RW.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.228
8.912
Een eerste Europese festivalaankondiging voor Tame Impala dus. Champagne!

En misschien nog belangrijker: een exclusieve show in de UK. Wat waarschijnlijk wijst op het feit dat ze geen zaalshowtour doen, maar festivals.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.017
277
ChiquitaChaser wrote:

jefferke wrote:
Jimmy Eat World heeft zojuist europese data gedropt, geen belgische. 2/07 in Berlijn, 5/07 in Amsterdam. Kan zomaar passeren, niet dat het moet.


Denk dat de data van de festivals nog moet komen

Ze zullen er wel staan, waren ze content van paar jaar terug. Al stonden ze wel te hoog.

Ik ga ze altijd kijken en is ook altijd goed.
Alhoewel ik hun laatste albums veel minder vind (begin 2000 was voor mij hun beste periode)
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.735
2.415
Volgens de berichtgeving van FL; Tame Impala, Whitney, Caribou, Glass Animals en Rolling Blackouts Coastal Fever naar APE. Vreemd, aangezien ik geen aankondiging terug vind. Foutje, jongens? Anyways, belangrijker zijn de bands zelf. Vraag is nu of die allemaal zo lang in Europa gaan blijven tot Werchter of niet. Van Caribou weten we al dat dat het geval zal zijn.

Kelly Lee Owens ,ook naar APE, mag ook een plekje krijgen in de KlubC.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.228
8.912
Vind Jimmy Eat World niet meer iets voor Werchter eigenlijk. Begint dat niet stilaan categorie Sum 41 te worden?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken