Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
448
61
Doe mij Paddy' s lijstje maar en SOAD ?, krabbel✒.
RW zou voor mijn gevoel deze week eigenlijk gewoon minimaal ook een naam of 20 moeten droppen incl. minstens 2 headliners, ze kunnen wel lekker hun eigen ding blijven doen, maar kom op, je houdt toch gewoon iedereen en jezelf voor de gek...
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.421
653
Vrijdag Tame Impalan, Volbeat of TOP - maandag McCartney voor TW Classic - dinsdag Foo Fighters (gelijk met Hellfest) - eind volgende week Tame Impala, Volbeat of TOP - eerste week van december PJ - tussendoor nog wat namen genre Pixies en Dua Lipa tot aan de Warmste Week

Zoiets?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.315
9.038
Vrijdag Tame Impalan, Volbeat of TOP – maandag McCartney voor TW Classic – dinsdag Foo Fighters (gelijk met Hellfest) – eind volgende week Tame Impala, Volbeat of TOP – eerste week van december PJ – tussendoor nog wat namen genre Pixies en Dua Lipa tot aan de Warmste Week

Zoiets?

Als dit de uitrol wordt mogen ze ook gewoon tot januari wachten van mijn part haha.

Ik vrees ook nog dat we RHCP erbij moeten pakken. Hopelijk delen ze Thom Yorke ook al. Anders wordt het (voor mij) maar een triestig eindejaar. ?
 

Kirsch

Campingartiest
27 okt 2015
71
2
Vrijdag Tame Impalan, Volbeat of TOP – maandag McCartney voor TW Classic – dinsdag Foo Fighters (gelijk met Hellfest) – eind volgende week Tame Impala, Volbeat of TOP – eerste week van december PJ – tussendoor nog wat namen genre Pixies en Dua Lipa tot aan de Warmste Week

Zoiets?

Er zal toch minstens één naam tussen moeten zitten die nog nergens gevallen is, anders zou ik niet begrijpen waarom men zo lang moet wachten !!!!
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.421
653
Kereltje wrote:
Vrijdag Tame Impalan, Volbeat of TOP – maandag McCartney voor TW Classic – dinsdag Foo Fighters (gelijk met Hellfest) – eind volgende week Tame Impala, Volbeat of TOP – eerste week van december PJ – tussendoor nog wat namen genre Pixies en Dua Lipa tot aan de Warmste Week

Zoiets?

Er zal toch minstens één naam tussen moeten zitten die nog nergens gevallen is, anders zou ik niet begrijpen waarom men zo lang moet wachten !!!!

FF en PJ houden alles tegen denk ik.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.523
6.382
Als er niet nog wat onverwachte leuke namen komen ziet het er alleszins naar uit een saaie editie te worden komend jaar. Jammer.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.738
2.420
London Grammar naar Mad Cool, nu het toch het jaar van de herhalingen lijkt te worden, kan deze er ook nog wel bij lijkt me. :lol:
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.315
9.038
Als er niet nog wat onverwachte leuke namen komen ziet het er alleszins naar uit een saaie editie te worden komend jaar. Jammer.

Inderdaad. Weinig spannends in de geruchtenmolen tot nu toe. Die namen van Pinkpop voegen ook niet veel peper toe, al zouden Crowded House en Supergrass wel leuk zijn. Balthazar ook, maar die stonden er natuurlijk nog maar net.

edit: Ik zie dat ik onbewust een grapje maakte met pijn peper toevoegen. Ik laat het er maar instaan. Want ik vind het wel leuk. Niet de peper, wel het grapje.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.523
6.382
London Grammar naar Mad Cool, nu het toch het jaar van de herhalingen lijkt te worden, kan deze er ook nog wel bij lijkt me. ?

Zat toevallig net nog London Grammar te luisteren, en me af te vragen of die al aan een nieuwe plaat en een rondje festivals toe waren. Blijkbaar wel dus. Ik zou het toejuichen, vond het een super mooi concert in 2018, bij de ondergaande zon op Main. Maar het is niet de naam die de line up gaat redden...
 

cenzo

Playlistbediener
23 jan 2018
12
0
London Grammar naar Mad Cool, nu het toch het jaar van de herhalingen lijkt te worden, kan deze er ook nog wel bij lijkt me. ?
Ik zou dit op zich nog niet zo erg vinden, aangezien dit vorige keer tijdens de match van de Rode Duivels was.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.523
6.382
warriorandweirdo wrote:
London Grammar naar Mad Cool, nu het toch het jaar van de herhalingen lijkt te worden, kan deze er ook nog wel bij lijkt me. ?

Ik zou dit op zich nog niet zo erg vinden, aangezien dit vorige keer tijdens de match van de Rode Duivels was.

Als ik het mij goed herinner was het voetbal net klaar. Of hielden de voetbal fans in ieder geval goed hun bek. Heerlijk rustig sfeertje op het veld.
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Ben erg benieuwd welke namen er zullen overvliegen vanuit de aankondiging van Pinkpop vandaag.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Ben erg benieuwd welke namen er zullen overvliegen vanuit de aankondiging van Pinkpop vandaag.
Liefst zo weinig mogelijk wat mij betreft. Maar of monsters & men verwacht ik alleszins al zeker.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.240
5.608
Ben erg benieuwd welke namen er zullen overvliegen vanuit de aankondiging van Pinkpop vandaag.

Lost Frequencies, Inhaler en Of Monsters & Men lijkt me al zeker.
Dingen als Keane en Supergrass zie ik Rock Zottegem / Classic doen.

London Grammar gaat nog niet voor 2020 zijn lijkt me. Nog een keertje Pkp en dan 2021 RW is het meest plausibele.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.010
6.406
Ben erg benieuwd welke namen er zullen overvliegen vanuit de aankondiging van Pinkpop vandaag.
Lost Frequencies in de Barn zie ik (jammer genoeg) als een dikke optie voor tijdens een act als Foo Fighters ofzo. Verder inderdaad Inhaler en misschien wel Of Monsters & Men.

My Chemical Romance
Die was ik dus nog vergeten voor op die RATM dag, hah.

 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.182
1.206
Aaran wrote:
Ben erg benieuwd welke namen er zullen overvliegen vanuit de aankondiging van Pinkpop vandaag.

Lost Frequencies, Inhaler en Of Monsters & Men lijkt me al zeker.
Dingen als Keane en Supergrass zie ik Rock Zottegem / Classic doen.

London Grammar gaat nog niet voor 2020 zijn lijkt me. Nog een keertje Pkp en dan 2021 RW is het meest plausibele.

En Volbeat wordt stilaan toch ook een zekerheid voor Rock Werchter?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.438
11.366
Toch wonderlijk dat een major zoals RW op 20 november qua site nog volledig in de 2019 stand staat. Zoals jullie verwacht en hoop ik toch wel op hele korte termijn nieuws.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken