bcmrmaybe wrote:
Beweren dat RATM voordien nooit politiek was is ronduit lachwekkend. Zelfde geldt voor Pearl Jam,Neil Young, Jack White en vele andere rockhelden.
Dat zeg ik ook niet. Ik denk dat het geen ene reet uitmaakt of ze dat doen. Ze kunnen net zo goed ook Europa doen. En dan noemen ze het zoiets als de No-To-Trump tour. En dan vragen ze 120 dollar voor staanplaatsen en dan kun je als VIP in de KickTrump pit.
Laat maar. In Amerika kunnen ze idd meer geld vangen. My bad.
Enigszins eens met die hoge ticket prijzen van dat soort acts. Heb er vaak wel een “links lullen, rechts vullen” gevoel bij. Bijvoorbeeld ook bij Neil Young, waanzinnig goede artiest en echt fan. Maar vind het wel hypocriet hoe hij aan de ene kant te keer ging tegen Barclays die een event in London sponsorde. Maar aan de andere kant wel minimaal € 75,- vragen aan je eigen fans (en met alle respect, je kant niet zeggen dat hij gigantisch veel “productie kosten” heeft. En de prijzen stijgen en stijgen maar.
Het zou mooi zijn als een artiest een keer echt opkomt voor hun fans en wat meer normale prijzen gaat vragen. Want ze doen er allemaal wel erg makkelijk aan mee. Daarom valt een Eddie Vedder bij mij nu ook zo gigantisch tegen naar wat voor prijzen hij anno 2019/2020 vraagt.