Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

dinofest

Gouden Tip
5 feb 2016
310
0
we helaas niet weerbaar tegen zijn, maa
Helemaal akkoord. En als jonge vitale mens gaat het mss makkelijk passeren, maar geef het maar eens door aan je grootouders of een persoon die al gezondheidsproblemen heeft. Net dat maakt dit coronavirus erger dan een seizoensgriep, veel besmettelijke en sneller.
 

dinofest

Gouden Tip
5 feb 2016
310
0
Los van de corona hoop ik dat de stilte betekent dat ze bezig zijn met nog een mooie naam.

Trouwens een corona zou op werchter al snel 6 euro kosten ?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Yannick wrote:

theblackmadness wrote:
Raketkanon aangekondigd voor Rock Herk, mss toch op Werchter, als laatste shows kan dat wel tellen


Deden ze met The Van Jets ook niet afgelopen jaar.

Ik blijf er toch op hopen, misschien tegen beter weten in.

Rock Herk is een festival exclusive volgens het persbericht.

Vreemde keuze overigens, 5 maanden na de afscheidsshows in AB en Vooruit.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.137
5.525
Timmetje wrote:
Vraag me af wanneer er weer nieuwe namen komen. Wat denken jullie?

Volgende week de laatste namen.

Anders zou het idd al relatief laat zijn tegenover voorgaande jaren, maar dit jaar lijkt elk festival in België laat, dus misschien kan het wachten nog tot april, we zien volgende week weer verder.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
theblackmadness wrote:

Yannick wrote:

theblackmadness wrote:
Raketkanon aangekondigd voor Rock Herk, mss toch op Werchter, als laatste shows kan dat wel tellen


Deden ze met The Van Jets ook niet afgelopen jaar.


Ik blijf er toch op hopen, misschien tegen beter weten in.

Rock Herk is een festival exclusive volgens het persbericht.

Vreemde keuze overigens, 5 maanden na de afscheidsshows in AB en Vooruit.
De band had bij de aankondiging van die shows gezegd dat ze nog op enkele (blijkbaar niet wat betreft België dan?) festivals zouden staan.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Is al een paar dagen geleden, maar ik was donderdag bij Big Thief (AB). Toch maar even zeggen hoe goed dat was. Deze band is in bloedvorm. Kan de enorm positieve recensie alleen maar gelijk geven.

Rock Werchter heeft hier dus echt een topper mee op de lineup staan. Ga dat zien. :)
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
warriorandweirdo wrote:

Timmetje wrote:
Vraag me af wanneer er weer nieuwe namen komen. Wat denken jullie?


Volgende week de laatste namen.

Anders zou het idd al relatief laat zijn tegenover voorgaande jaren, maar dit jaar lijkt elk festival in België laat, dus misschien kan het wachten nog tot april, we zien volgende week weer verder.

Hoezo laat?

Laatste aankondiging:
1 maart 2019
9 maart 2018
21 april 2017
Half maart 2016?
29 mei 2015
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Jenny Beth dit weeked op 6 Music Festival:

https://www.bbc.co.uk/events/e2hp8g/play/acb64f

Man wat zal dat vet uitpakken op de Slope.
 

dinofest

Gouden Tip
5 feb 2016
310
0
99, 00, 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10, 11, 12,
Foals lijkt me meer kans op pukkelpop, vampire Weekend werd al op efestivals gezegd dat die zeker niet komen.

Als er nog 1 pakketje komt dan zal liam sub worden, ik verwacht nog 1 naam die apart wordt aangekondigd.
 

parelconfituur

Geliefde act
7 dec 2019
1.310
2.060
waldorf wrote:
99, 00, 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10, 11, 12,

Foals lijkt me meer kans op pukkelpop, vampire Weekend werd al op efestivals gezegd dat die zeker niet komen.

Als er nog 1 pakketje komt dan zal liam sub worden, ik verwacht nog 1 naam die apart wordt aangekondigd.

Liam net als zijn broer in 2019 in de sub positie om 19 u , en dan nog iets als Royal Blood erachter. Of Post Malone ( zou gewoon een sterke boeking zijn) of doe eens zot en laat Smashing Pumpkins overvliegen als europese festival exclusive
 

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
626
353
Kans op Foals, Vampire Weekend, Celeste, Foster the people, Compact disk dummies?

Foals zal wel op pukkelpop staan waarschijnlijk, vampire weekend zie ik niet meteen in Belgie spelen deze zomer.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
dinofest wrote:

waldorf wrote:
99, 00, 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10, 11, 12,


Foals lijkt me meer kans op pukkelpop, vampire Weekend werd al op efestivals gezegd dat die zeker niet komen.

Als er nog 1 pakketje komt dan zal liam sub worden, ik verwacht nog 1 naam die apart wordt aangekondigd.

Liam net als zijn broer in 2019 in de sub positie om 19 u , en dan nog iets als Royal Blood erachter. Of Post Malone ( zou gewoon een sterke boeking zijn) of doe eens zot en laat Smashing Pumpkins overvliegen als europese festival exclusive

Anno 2020 is Smashing Pumpkins ook geen indrukwekkende naam meer, exclusive of niet.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken