Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Zeker bij de Belgen vind ik dit jammer. Er zijn heel veel Belgische artiesten die nog nooit op Werchter gestaan hebben, die dat zeker ook verdienen. Enfin, ik mag hopen dat Rock Werchter eindelijk eens Brutus boekt en men niet voor een repeat boeking van IBE of Black Box gaat als volgende Belgische namen.
Check even bij de MIA's, genoeg genomineerden/winnaars die in de broekzak zitten van LN.

Cigarettes after Sex postte net een poster van Rock Werchter op Facebook. Kan hem hier wel niet uploaden precies.

De vrijdag blijft een hele aparte dag vergeleken met de rest. Komt niet in de buurt van de andere dagen. Vooral de zaterdag is wat mij betreft fantastisch.

Ziet er toch maar een beetje raar uit zo per podium. Wat problemen met artiesten die op een hogere plek op de affiche wouden staan en het dan maar zo opgelost? Of zou het echt een bewuste keuze zijn?

Ziet er toch maar een beetje raar uit zo per podium. Wat problemen met artiesten die op een hogere plek op de affiche wouden staan en het dan maar zo opgelost? Of zou het echt een bewuste keuze zijn?

Denk dat de billing inderdaad wel een probleem is. Eisen van acts enzo. Op die manier wel opgelost, maar vind het niet zo 'fijn' dat een Fontaines boven een Beck lijkt te staan, of een Joost boven een Thom Yorke. Nitpicking, maar kom.

Leuk, eindelijk een poster. Even een kleine poll, want in onze appgroep komen we er niet uit:

Pixies en Volbeat staan in een ietsiepietsie kleiner font dan Pearl Jam en SOAD toch?

Leuk, eindelijk een poster. Even een kleine poll, want in onze appgroep komen we er niet uit:

Pixies en Volbeat staan in een ietsiepietsie kleiner font dan Pearl Jam en SOAD toch?
Ja 0
Nee 1

Hoop dat ze eerder nog eens een Millionaire boeken met hun nieuwe plaat ipv de Brihangs van deze wereld. dEUS mag ook altijd, al is dat misschien eerder voor volgend jaar.

Hoop dat ze eerder nog eens een Millionaire boeken met hun nieuwe plaat ipv de Brihangs van deze wereld. dEUS mag ook altijd, al is dat misschien eerder voor volgend jaar.
Brihang staat er niet eens?

Yep.

Denk het ook ja. Maar quasi onzichtbaar bij PJ-Pixies.

Haha, kijk... Had ik het toch mis.

Dank voor het uitsluitsel, ik kan weer slapen vanavond.

Je weet dat een saaie week is als we beginnen muggenziften over het fucking FONT van een onofficiële poster in zwart-wit... Prettig weekend gewenst x

Je weet dat een saaie week is als we beginnen muggenziften over het fucking FONT van een onofficiële poster in zwart-wit… Prettig weekend gewenst x
Jij ook een prettig weekend!

Users who are viewing this thread