Emma Bale deed het twee jaar geleden op de slope ook goed, en krijgt nu een vroege spot in de tent om haar nieuw werk te brengen. Ool daar kun je op zich weinig tegen hebben. Ze maakt verre van de muziek waar ik iets mee heb, maar ik heb wel respect gekregen voor haar na een optreden in Road Rock Kortrijk vorig jaar. Beeld je in dat er maar een publiek van rond de dertig man voor je podium staat, waarvan er dan nog eens minstens tien van een vrijgezellengroep die om 16 uur in de namiddag al bezopen lopen. Die heeft de volle veertig minuten van haar set dingen moeten aanhoren als "toon uw tetten", of gasten die op vuilbakken aan het kloppen waren terwijl ze geile truffel aan het schreeuwen waren.
Venten van rond de veertig die nog eens een avond buitrn mochten van hun vrouw die met drank in hun botten blijkbaar moeilijk om konden met een niet onaardig uitziend 19 jarig meisje op een podium. Het was genant en irrritant en moet sowieso een domper op dat optreden gezet hebben voor haar, maar Emma Bale smeet er zich met de glimlach en drive door voor het kleine groepje dat wel gewoon het optreden wou zien zonder de boel op stelten te zetten.
Op dat vlak dus alle respect voor haar, ik hoop dat het zatte venten gehalte op Werchter een pak lager gaat liggen voor haar.
Venten van rond de veertig die nog eens een avond buitrn mochten van hun vrouw die met drank in hun botten blijkbaar moeilijk om konden met een niet onaardig uitziend 19 jarig meisje op een podium. Het was genant en irrritant en moet sowieso een domper op dat optreden gezet hebben voor haar, maar Emma Bale smeet er zich met de glimlach en drive door voor het kleine groepje dat wel gewoon het optreden wou zien zonder de boel op stelten te zetten.
Op dat vlak dus alle respect voor haar, ik hoop dat het zatte venten gehalte op Werchter een pak lager gaat liggen voor haar.