Dr. Hannibal wrote:
wenteldave wrote:
visdave34 wrote:
First of all: ik vind dat RW ‘objectief’ gezien weer een hele sterke lineup heeft samengesteld hoor, maar Hannibal verwoordt hierboven ook perfect mijn gevoel bij de genoemde boekingen.
Vooral bedankt voor dat eerste gedeelte. Kan er met mijn kop niet bij dat acts als Pearl Jam of System of a Down worden afgekraakt, wat hier op het forum nog wel eens voorkomt. Gevoel kan ik begrijpen, maar ik heb nog haast niemand hier, tot nu, horen zeggen dat het inderdaad goede acts zijn.
Dat vind ik nou ook wel weer heel dramatisch gesteld hoor. Er zitten hier zat mensen die regelmatig en duidelijk laten weten blij te zijn met deze acts. Anderen, zoals ikzelf, hebben aangegeven er persoonlijk niet door deze line up overtuigd te zijn, of niet enthousiast te worden van bepaalde namen, maar wel in te zien dat deze acts voor Werchter prima boekingen zijn. Natuurlijk zijn het in zichzelf wel goede acts, heb louter goede verhalen gehoord over de vorige passage van SOAD, en velen hier hebben inmiddels ook wel een memorabele Pearl Jam show of 2 meegemaakt. Alleen heeft niet iedereen zin in alweer een herhaling daarvan.
Maar wat ik dus vooral wil zeggen: als jij het beeld hebt dat die acts hier vooral worden afgekraakt, en niemand zegt dat het goede acts zijn, heb je wel heel selectief alleen de meest negatieve opmerkingen gelezen/onthouden, naar mijn idee.
Allereerst wil ik zeggen dat dat niet zo is. Was wel logisch geweest, aangezien een mens hele negatieve of hele positieve dingen onthoudt. Ik heb hier in ieder geval genoeg gelezen dat men klaar was met Pearl Jam of System of a Down, deels door herhaling, deels door geen showelement, deels doordat het niet hun muziek was (en daarmee was het dus ook gelijk een slechte act). Je weet zelf ook dat ik vaak op het forum te vinden ben, dus zo’n opmerking over selectief lezen en dergelijke vind ik wel vreemd.
Zeg ook niet dat mijn opmerking op jullie twee slaat, meer op sommigen die minder vaak op het forum zitten, maar het wordt wel degelijk gezegd, zeker na de aankondigingen, en niet zo sporadisch ook.