Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Brutus lijkt me niet aangezien ze net hun tour hebben afgesloten in de AB en Stefanie Mannaerts (zangeres) momenteel een nieuw album aan het uitbrengen is met haar andere band Rumours.

Rumours tour helemaal niet zo intensief en die EP is al af dus moeten ze in juli niks meer aan doen hoor :) + Brutus heeft al een hele hoop shows staan die periode. Oa op Mad Cool, Hurricane,... 100% zeker dat die werchter of graspop doen, mss zelfs allebei

Ik gok (en hoop) voor morgen op Michael Kiwanuka, Lana Del Rey, FKA Twigs, Tyler the Creator en the Avalanches.

Verwacht ook the Lumineers.

Ook benieuwd naar de headliner voor vrijdag.

Als de aangekondigde namen een voorbode zijn voor de rest gaat het een steengoede editie worden zeg!

Op donderdag Pixies, Wilco en Pearl Jam, vrijdag The Strokes (!), zaterdag Kendrick Lamar en The Streets, zondag Thom Yorke. Dat betekent dat eigenijk bijna alle aangekondigde namen voor mij persoonlijk de moeite waard zijn. Bij 21 Pilots of Yungblud zou ik ook nog wel kunnen staan.

Ik hoop nog op RHCP, Khalid, Charli XCX, The Weeknd, Slaves, While She Sleeps, MCR, Nick Cave (en Daft Punk, maar dat zal wel heeeel onwaarschijnlijk zijn)

Ik gok (en hoop) voor morgen op Michael Kiwanuka, Lana Del Rey, FKA Twigs, Tyler the Creator en the Avalanches.

Van waar eigenlijk steeds The Avalanches? Voorlopig toch geen aanwijzing dat ze gaan touren?

Beetje ijdele hoop waarschijnlijk, maar bij beide livestreams van BKS stond er een Avalanches plaat verstopt. En ze staan op een festival in Finland eind juni.

Mooie line up al! Voor mij graag nog RHCP, Tame Impala, Neil Young (zal wel niet...), Blackwave, dEUS, Michael Kiwanuka, Goose.

Ik gok vrijdag op: Tame Impala, Michael Kiwanuka, Inhaler, FKA Twigs, Big Thief, Foals, Idles

Gojira lijkt me toch ook wel een zekerheid, ze lijken enkel op de mainstream festivals te spelen en ze stonden vorig jaar op graspop.

Gojira lijkt me toch ook wel een zekerheid, ze lijken enkel op de mainstream festivals te spelen en ze stonden vorig jaar op graspop.
Wat een wereld toch, fantastische band maar ik denk toch dat sommige mensen hier een lichte hartaanval zullen doen

theblackmadness wrote:

Wat een wereld toch, fantastische band maar ik denk toch dat sommige mensen hier een lichte hartaanval zullen doen

Haha eens. Voor mij wel een van de belangrijke redenen om een kaartje te overwegen. Topband die ik graag nog een keer live zie.

Strokes zijn gewoon headliner hoor. Zal nog wel iets bijkomen natuurlijk.

Gojira zou op zondag spelen he. Maar ik verwacht niet dat die morgen al worden aangekondigd.

The Avalanches verwacht ik niet op RW. Die zullen wel ergens anders terecht komen.
De vraag is ook, op welke headliners gaat Cactus bouwen? Balthazar? Wat kan daar nog als grote naam...

Gojira zou op zondag spelen he. Maar ik verwacht niet dat die morgen al worden aangekondigd.

The Avalanches verwacht ik niet op RW. Die zullen wel ergens anders terecht komen.
De vraag is ook, op welke headliners gaat Cactus bouwen? Balthazar? Wat kan daar nog als grote naam…

Massive Attack? Al zie ik die graag doorkomen naar RW

xydroh wrote:

theblackmadness wrote:

Haha eens. Voor mij wel een van de belangrijke redenen om een kaartje te overwegen. Topband die ik graag nog een keer live zie.
Kan ook zijn dat graspop/livenation ze toch nog opvorderd naar de vrijdag om die dag nog ietwat te redden?

Joslittel wrote:

xydroh wrote:

theblackmadness wrote:

Kan ook zijn dat graspop/livenation ze toch nog opvorderd naar de vrijdag om die dag nog ietwat te redden?

Denk het niet. Is gewoon interessant voor zo'n band om op RW te staan.

Btw, Sum41 ook op Main Square... Die zitten er morgen bij, lijkt me zekerder en zekerder.

Ook maar eens een gokje wagen voor de aankondiging van morgen:

Brihang - Zara Larsson - Lost Frequencies - Of Monsters & Men - The Lumineers - Brittany Howard - Jehnny Beth - Sum 41 - Black Pumas - Kacey Musgraves

Timmetje wrote:

Strokes zijn gewoon headliner hoor. Zal nog wel iets bijkomen natuurlijk.

Ik denk dat strokes rond 18.00 op de main gaan staan, is zeker geen headliner op werchter.

Users who are viewing this thread