daanvandingenen wrote:
neracroft wrote:
daanvandingenen wrote:
Iedereen blij precies… Komaan weeral een zware rockgroep die gepiekt heeft in de jaren 90… Lekker divers met de rest van de affiche. Sorry voor mijn mening, maar echt een kut-lineup voor heel veel casual 20-40 jarige muziekluisteraars.
Vind dat je toch wat overdrijft hoor… als je hun hoogtepunt (zie populairste albums min of meer) ruwweg samen legt zijn de artiesten in hun piek zoals hieronder beschreven
80s: Pixies
90s: Pearl Jam, Faith No More
00s: Wilco, System Of A Down, The Streets
10s: Kendrick, Twenty One Pilots, Thom Yorke, Yungblud
Balans kan bijna niet beter.
Dat is nu exact wat ik bedoel! een festival in 2020 zou toch een balans moeten hebben waarvan een heel groot deel op dit moment moet pieken. Super dat ze een zware rocknaam bij op die dag zetten, echt daar ben ik het volledig mee eens! Maar kondig die dan iets later aan als de andere doelgroepen ook al een beetje meer bevredigd zijn. Want komaan iedereen moet toch zien dat het voorlopig een vrij eentonige affiche is?
Hier ben ik het ook wel mee eens eigenlijk. FNM had toch perfect in een pakketje gekund met wat modernere namen? Stormzy, Tyler, the Creator, FKA Twigs … ik noem maar wat. Zo kon men vandaag eventueel twee doelgroepen bevredigen.
De twee AB’s van Stormzy waren trouwens zeer snel uitverkocht. Die verdient ook wel een hoog plekje op de Main!