Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Iedereen blij precies... Komaan weeral een zware rockgroep die gepiekt heeft in de jaren 90... Lekker divers met de rest van de affiche. Sorry voor mijn mening, maar echt een kut-lineup voor heel veel casual 20-40 jarige muziekluisteraars.

Iedereen blij precies… Komaan weeral een zware rockgroep die gepiekt heeft in de jaren 90… Lekker divers met de rest van de affiche. Sorry voor mijn mening, maar echt een kut-lineup voor heel veel casual 20-40 jarige muziekluisteraars.

FNM piekt elk optreden. En FNM is meer dan zware Rock. Ik ben trouwens zelf 25 jaar en diehard fan van FNM. nogal een makkelijke opmerking die je geeft.

Iedereen blij precies… Komaan weeral een zware rockgroep die gepiekt heeft in de jaren 90… Lekker divers met de rest van de affiche. Sorry voor mijn mening, maar echt een kut-lineup voor heel veel casual 20-40 jarige muziekluisteraars.

Op een dag waar al TOP en Kendrick op het affiche staan, klagen dat er een “zware” rockgroep bijkomt. ??‍♂️

Vind dat je toch wat overdrijft hoor... als je hun hoogtepunt (zie populairste albums min of meer) ruwweg samen legt zijn de artiesten in hun piek zoals hieronder beschreven
80s: Pixies
90s: Pearl Jam, Faith No More
00s: Wilco, System Of A Down, The Streets
10s: Kendrick, Twenty One Pilots, Thom Yorke, Yungblud

Balans kan bijna niet beter.

dinofest wrote:

werchter12 wrote:

dinofest wrote:
Wow zalig.. Ik zie ze als afsluiter zaterdag.

Nee, echt niet. FNM – TOP – Kendrick wordt het, niet aan twijfelen!

Geloof ik echt niet dat fnm voor top gaat spelen

Dat is jouw goed recht, maar het verschil in populariteit lijkt me toch duidelijk. Bovendien lijkt het me ook niet zo gezond om FNM tussen TOP en Kendrick te proppen, die toch deels dezelfde doelgroep zullen aanspreken.
(En de volgorde op de site is ook niet meer alfabetisch maar in volgorde van grootte van de naam, denk ik)

Ik zie FNM wel nog een Barn headlinen eigenlijk.

Ik denk niet dat fnm qua populariteit moet onderdoen voor top. Maar top hun show knn ze mss beter in een tent laten uitkomen. Een jonger publiek voor top en Kendrick en dezelfde stijl dat klopt. We knn ons laten verrassen.

Ik denk dat FNM de Barn zal gaan headlinen tegelijktijdig met Kendrick. Hierdoor kan men ervoor kiezen om Kendrick's rap te gaan zien of naar de barn te gaan wat voor een aantal mensen aantrekkelijk zal zijn denk ik. TOP is denk ik dan nog meer casual dan Kendrick en wordt dus ook meer gewaardeerd onder men.

Begin nu wel heel benieuwd te raken naar die vrijdag als je faith no more nog bij op zaterdag kan plaatsen...

Begin nu wel heel benieuwd te raken naar die vrijdag als je faith no more nog bij op zaterdag kan plaatsen…

Ik ben zelf ook heel erg benieuwd wat hier zal staan.. Ik gok een exclusive naam.

Ook als je paar jaartjes boven de 40 bent valt dit vies tegen hoor. Was blij toen ik ze op GMM zag staan.... te vroeg gejuicht... Was al niet zo blij met line up. Nu nog minder .....

Ik denk dat FNM de Barn zal gaan headlinen tegelijktijdig met Kendrick. Hierdoor kan men ervoor kiezen om Kendrick’s rap te gaan zien of naar de barn te gaan wat voor een aantal mensen aantrekkelijk zal zijn denk ik. TOP is denk ik dan nog meer casual dan Kendrick en wordt dus ook meer gewaardeerd onder men.

Meneertje Ken heeft trouwens net via eFestivals gezegd dat Main wel t meest logisch is. Ik ben benieuwd.

daanvandingenen wrote:

Vind dat je toch wat overdrijft hoor… als je hun hoogtepunt (zie populairste albums min of meer) ruwweg samen legt zijn de artiesten in hun piek zoals hieronder beschreven
80s: Pixies
90s: Pearl Jam, Faith No More
00s: Wilco, System Of A Down, The Streets
10s: Kendrick, Twenty One Pilots, Thom Yorke, Yungblud

Balans kan bijna niet beter.
Dat is nu exact wat ik bedoel! een festival in 2020 zou toch een balans moeten hebben waarvan een heel groot deel op dit moment moet pieken. Super dat ze een zware rocknaam bij op die dag zetten, echt daar ben ik het volledig mee eens! Maar kondig die dan iets later aan als de andere doelgroepen ook al een beetje meer bevredigd zijn. Want komaan iedereen moet toch zien dat het voorlopig een vrij eentonige affiche is?

daanvandingenen wrote:

Ook als je paar jaartjes boven de 40 bent valt dit vies tegen hoor. Was blij toen ik ze op GMM zag staan…. te vroeg gejuicht… Was al niet zo blij met line up. Nu nog minder …..

Ik moet dan weer zeggen met mijn 25 dat ik het meest overtuigd ben door de namen Pearl Jam, Faith No More, Pixies, System Of A Down en Wilco!

Doe maar in de Barn ja.
Hebben we meteen een mooi alternatief voor de Kendrick.

Users who are viewing this thread