Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
pigital wrote:
Guns N Roses hebben nen hun toer aangekondigd. Pinkpop zit er in.
Rock Werchter tot nu toe nog niet.

Die touren gewoon niet tem werchter.
Had wel bedoeling geweest voor Graspop denk ik.

27 juni nog in Dublin. Kunnen nog best locaties bijkomen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Paddy wrote:
27 juni nog in Dublin. Kunnen nog best locaties bijkomen.

Hopelijk niet
1f642.svg

Vast niet hoor. Zie geen reden om maar een deel van je tour bekend te maken. En RW moet ook niet wachten.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
Niet aangekondigd als Benelux exclusive, geen Graspop, geen Belgische datum. Ik streep ze nog niet weg. Gebeurt wel vaker dat een tour niet in 1x wordt aangekondigd. Werchter kwam vandaag toch nog met een naam?
 

dinofest

Gouden Tip
5 feb 2016
310
0
Ik zou ze ook nog niet doorhalen. Er staat nergens dat 't pinkpop concert een exclusief Benelux concert is. Iets waar pinkpop anders graag mee zou uitpakken denk ik. Ze plakken in zuid Amerika er ook nog nieuwe data bij. Dus alles kan.
Mss komt werchter met 2 headliners? Als tegenoffensief op pinkpop ?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Opener is ook goed aan het aankondigen zeg. Naast FKA Twigs ook Kiwanuka, Big Thief en Foals daar. Zie die allemaal op RW staan.

Big Thief <3
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.450
7.443
Faith No More vandaag. Mooie naam.
Spelen op de zaterdag.

Wat een prachtlijstje zo ver zeg!
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.389
3.411
Faith No More! Die was onverwacht na de Graspop aankondiging. Op zaterdag, dat is wel een mooi gevarieerd rijtje om de main af te sluiten: FNM - TOP - Kendrick Lamar
 

duyck

Gouden Tip
7 nov 2013
432
22
Kendrick , 21P en FNM op 1 dag. Zouden kunnen de 3 headliners op pakweg PKP zijn.. Heel sterk
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Ik hoop stiekem heel hard op Faith No More in de Barn...

Zou wel heel zot zijn, maar vrij onwaarschijnlijk denk ik. Enerzijds denk ik als Nine Inch Nails het kan, maar FNM is nog een tikkeltje groter denk. Misschien daarom dat ze op 2 festivals staan, omdat ze een "kleine" spot krijgen op RW...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken